کاپیتان تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز پس از انحلال این تیم گفت: . باشگاه ها یکی یکی دارند منحل می شوند و آینده خوبی برای دوچرخه سواری نمی بینم و کم کم داریم فاتحه دوچرخه سواری را می خوانیم.

به گزارش ایسنا، تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز چهره های نامداری را در خود جا داده بود و از تیم های کنتینانتال و مدعی در آسیا محسوب می شد. در سالهای اخیر اتکاء دوچرخه سواری ایران هم در بخش جاده به دو تیم پیشگامان و شهرداری تبریز بود که اکنون با انحلال باشگاه شهرداری تبریز، تیم دوچرخه سواری اش با تمام ستاره هایی که داشت نابود شد. قادر میزبانی کاپیتان تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز در گفتگو با ایسنا درباره ی انحلال این تیم گفت:  درست است که تیم کمی لنگ می زد و تمام برنامه هایش اجر نمی‌شد اما شورای شهر تصویب  کرده بود تیم برای سال 2018 هم باشد اما به دلیل بحث مسائل مالی منحل شد.

او ادامه داد: تیم ما آنچنان هزینه ای هم نداشت و کل هزینه ها از قراردادها گرفته تا هزینه مسافرت ها زیر یک میلیارد بود ولی نمی دانم چه سیاستی بود که  این تصمیم را گرفتند. الان دوچرخه سواران بلاتکلیف هستند و یک ماه دیگر هم تور دوچرخه سواری آذربایجان - ایران است و تبریز میزبان این رویداد، خودش تیم ندارد.

میزبانی هم چنین گفت: من تا جایی که توانایی داشتم صحبت کردم تا تیم حفظ شود و حتی از جیب خودم برای ثبت نام و خرید لوازم هم هزینه کردم، برای اینکه تیم حفظ شود. الان به من بدهکار هستند اما با این شرایط می توان گفت گور دوچرخه سواری ایران کنده شده و کم کم داریم فاتحه دوچرخه سواری را می خوانیم.

او افزود: تبریز که مهد دوچرخه سواری است این شرایط را داشته باشد وای به حال شهرهای دیگر. باشگاه ها یکی یکی دارند منحل می شوند و آینده خوبی برای دوچرخه سواری نمی بینم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.