رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: وضعیت اقتصادی امروز بهترین زمان حمایت از تولیدات داخلی است .
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حسین نجاتی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با احتکار و اخنتفاء اظهار کرد: برای رفع التهاب اقتصادی باید همه گروها های موثر از جمله تولید کنندگان، عرضه کنندگان و نهایتا مصرف کنندگان پای کار باشند .
وی با تاکید بر این‌که وضعیت فعلی بهترین زمان حمایت از تولید داخلی است، تصریح کرد: تولید کنندگان با عرضه محصولات خود به قیمت منطقی و به موقع و از طرفی مصرف کنندگان با خرید کالاهای مورد نیاز خود به صورت مدیریت شده، می توانیم از این فرصت پیش رو به نحو کامل بهره مند شویم .
وی با بیان این‌که در تامین کالاهای اساسی مشکلی نداریم، اظهار کرد: طبق گزارش اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی در شش انبار بیش از 10 هزا قلم انواع لوازم خانگی موجود است که این میزان برابر با 10 سال مصرف شهر تبریز است .
نجاتی اضافه کرد : در حال حاضر ماشین لباسشویی تولید داخل توان رقابت با نام و نشانهای روز دنیا را دارد که رونق این صنعت به حمایت مصرف کننده بستگی دارد .
وی در پایان با اشاره به مطالب مطرح شده در خصوص عدم عرضه لوازم خانگی توسط برخی واحدهای تولیدی خاطرنشان کرد: فعالیت همه واحدهای تولیدی استان در زمینه لوازم خانگی در حال رصد است و در صورت صحت این موضوع برخورد لازم انجام خواهد شد .
گفتنی است در این جلسه رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تبریز موظف شد با هماهنگی اعضا اتحادیه نسبت به عرضه لوازم خانگی به مصرف کنندگان اقدام و از طریق بازرسین اتحادیه نظارت لازم را در دستور کار قرار دهد .

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.