به گزارش ایرنا، ضیاءالله اعزازی روز پنجشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بناب با اظهار تأسف از وضعیت نامطلوب جذب اعتبارات اشتغال روستایی استان اظهار داشت: مسئولان ادارات باید در کنار روسای قوای مقننه، مجریه و قضائیه در ارائه خدمت به مردم ایثار کنند.
وی افزود: کشور ما حال و روز خوبی را سپری نمی کند و در شرایط فعلی مسئولان نقش کلیدی و محوری در حل مشکلات مردم دارند.
رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: باید قبول کنیم که وجود اختلاف بین ادارات یکی از آفت های جامعه اداری شهرستان است و سرمایه گذار به علت وجود اختلاف بین مسئولان دو اداره نمی تواند سرمایه گذاری کند.
اعزازی افزود: سرمایه گذاری در این شهرستان از مدت ها قبل آماده ایجاد سالن ورزشی خصوصی است و بعد از ماه ها دوندگی به دلیل وجود اختلاف بین منابع طبیعی و راه و شهرسازی موفق به اجرای طرح خود نشده است .
وی با انتقاد از نحوه پرداخت تسهیلات بخش اشتغال روستایی گفت: متأسفانه فردی هزاران میلیارد تسهیلات دریافت کرده و هنوز هم آماده بازگرداندن آن به حساب دولت نیست، ولی برای 100 میلیون تومان وام اشتغال روستایی مشکل تراشی می شود.
اعزازی با تقدیر از عزم فرماندار شهرستان برای حل مشکلات اشتغال روستاییان از مسئولان ادارات خواست در راستای حل مشکلات مردم قدم بردارند و برای حل مشکلات مردم با همدیگر رقابت کنند.
مدیر جهاد کشاورزی بناب نیز در این نشست با اشاره به ضرورت گازرسانی به واحدهای مرغداری شهرستان گفت: تمامی واحدهای مرغداری در سطح شهرستان باید تا آخر سال جاری به سیستم گاز مجهز شوند و در غیر این صورت از ابتدای سال آتی به این واحدها سوختی تعلق نخواهد گرفت.
حسنعلی فتحی با بیان اینکه متأسفانه بیشتر تسهیلات پرداختی در جای خود مصرف نشده است، افزود: اگر تسهیلات پرداختی در راستای اشتغال زایی هزینه می شد نرخ بیکاری تا این حد نبود.
شهرستان بناب با جمعیت 126 هزار نفر در فاصله 123 کیلومتری جنوب مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
/3071/6132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.