مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی، در نخستین روز مدیریت خود با حضور در چمن مصنوعی باشگاه از تست‌گیری تیم‌های پایه بازدید کرد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، صادق درودگر از امروز فعالیت خود را در باشگاه تراکتورسازی آغاز کرد که در نخستین روز حضور خود در باشگاه با مدیران باشگاه دیدار و جلسه‌ای با جان توشاک سرمربی تیم بزرگسالان برگزار کرد.
 
وی عصر امروز نیز در زمین چمن مصنوعی آکادمی باشگاه حضور پیدا کرده و از روند تست‌گیری تیم‌های پایه بازدید کرد.
 
در این بازدید یونس باهنر آخرین روند تست‌گیری تیم های جوانان و امید را برای مدیرعامل باشگاه تشریح کرد.
 
درودگر همچنین امکانات چمن مصنوعی باشگاه را بررسی کرده و دستور داد رختکن‌ و امکانات رفاهی زمین تجهیز و ایرادات موجود برطرف شود.
 
کاظم شهریاری قائم‌مقام باشگاه و حسن آذرنیا مدیر تیم بزرگسالان تراکتورسازی مدیرعامل باشگاه را همراهی کردند.
 
محمدصادق درودگر در نخستین روز حضور خود در باشگاه با سرمربی سرخ‌پوشان دیدار کرد.
 
مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی در این دیدار آخرین وضعیت تیم را از سرمربی ولزی پیگیر شد و جان توشاک نیز شرایط را برای درودگر تشریح کرده و گزارشی از وضعیت بازیکنان را ارائه داد.
 
درودگر در این دیدار از سرمربی تراکتورسازان درخواست کرد تا هر 2 هفته یک‌بار تمرینات تیم‌های پایه را نیز زیر نظر گیرد که این موضوع با استقبال جان توشاک همراه بود.
 
توشاک ضمن درخواست صدور ITC بازیکن ژاپنی از مدیریت جدید باشگاه درخواست کرد تا مشکل رضا شربتی بازیکن تیم نیز برطرف شود که درودگر قول داد که شربتی در دیدار مقابل نساجی مازندران حاضر باشد.
 
حسن آذرنیا مدیر تیم بزرگسالان نیز در این جلسه حضور داشت.
 
مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی پس از ورود به باشگاه با مدیران باشگاه دیدار کرد.
 
محمدصادق درودگر مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی از امروز با حضور در تبریز فعالیت خود را در باشگاه آغاز کرد و در نخستین روز فعالیت خود تصمیم گرفت با مدیران باشگاه دیدار کند.
 
درودگر در جمع مدیران باشگاه اظهار کرد: زمانی که در کمیته فوتسال حضور داشتم همیشه سالن‌ها در دیدارهای تیم ملی پر بود و پس‌ازآن در تیم‌های پرهوادار ملوان و نساجی مازندران حضور پیدا کردم و حال حضور در تراکتورسازی به‌عنوان شاگرد اول تیم‌های پرطرفدار برایم بسیار خوشایند است.
 
مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: از حضور در تبریز بسیار خوشحالم و به‌عنوان فردی از خطه آذربایجان این آمادگی را دارم که برای موفقیت تراکتورسازی همه تلاشم را به‌کارگیرم.
 
وی درباره طرح‌های اقتصادی خود برای باشگاه خاطرنشان کرد: دیروز که با مهندس زنوزی درباره طرح‌های اقتصادی صحبت می‌کردم مالک باشگاه گفت که نباید از هواداران در طرح‌های اقتصادی هزینه شود. پیش از آن من با چند اسپانسر میلیاردی صحبت کرده بودم که این صحبت‌ها باعث دلگرمی من بود که مهندس زنوزی با دلی پاک در این عرصه قدم نهاده است و خوشحالم که کلیه مسائل اقتصادی در نگاه ایشان کارشناسی شده است.
 
درودگر خطاب به مدیران باشگاه تأکید کرد: برای موفقیت تراکتورسازی باید همدل شویم. در فوتبال منیت وجود ندارد و من در هر باشگاهی که حضور داشتم پشت میز مدیریت ننشستم چون خودم را جزو اعضای باشگاه دانستم و معتقد بودم که نباید فاصله‌ای بین من و اعضای باشگاه باشد.

مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی با اشاره به اهمیت کانون هواداران گفت: در کانون هواداران باید از افراد فرهیخته و همه هواداران علاقه‌مند استفاده کنیم تا همه را به هم نزدیک کنند و باعث ایجاد همدلی و وحدت شوند و تیم هواداران ما باید از تیم فوتبال ما قوی‌تر باشد.
 
وی با تأکید بر لزوم توجه به تیم‌های پایه اظهار داشت: من برای تیم‌های پایه اهمیت خاصی قائلم چون اگر توجه خاصی روی این تیم‌ها باشد می‌تواند موجب تقویت تیم بزرگسالان شود. ما در ملوان توجه خاصی به تیم‌های پایه داشتیم و یک مدرس هم برای مربیان تیم‌های پایه آوردیم که درنهایت تیم‌های مختلف ما در رتبه‌های اول تا چهارم لیگ قرار گرفتند و بازیکنانی نظیر عزت‌اللهی، ثاقبی، محرمی و... به تیم بزرگسالان راه یافتند.
 
وی با تمجید از استعدادهای فوتبال آذربایجان خاطرنشان کرد: به نظر من آذربایجان مهد استعدادهای فوتبالی است و همه جای دیار آذربایجان منبع استعداد است. تبریز نسبت به انزلی جمعیت بیشتری هم دارد و من معتقدم با سرمایه‌گذاری روی تیم‌های پایه می‌توانیم استعدادهای خوبی کشف کنیم.
 
مدیرعامل جدید باشگاه در ادامه روز پر کار خود در تمرینات تیم بزرگسالان حضور پیدا کرد و با سرخ‌پوشان به گفت‌و‌گو پرداخت.
 
صادق درودگر که عصر امروز در آکادمی باشگاه حضور پیدا کرده و از روند تست‌گیری تیم‌های پایه بازدید کرده بود، دقایقی پیش در تمرین تیم بزرگسالان حاضر شد.
 
مدیرعامل جدید باشگاه در جمع اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ابتدا به زبان انگلیسی به بازیکنان خارجی تیم خوش‌آمد گفت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.
 
وی در ادامه خطاب به بازیکنان اظهار کرد: بازی اول شما را دیدم. برای من آمدن به باشگاه تراکتورسازی باعث افتخار است. حضور در باشگاه‌های بزرگ یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود که در حال حاضر این افتخار نصیب من و شما شده است.
 
درودگر خاطرنشان کرد: اسپانسرهایی که در فوتبال ایران ورود کردند نشان می‌دهند که تراکتورسازی جزو ۳ تیم بزرگ ایران است.‌
 
مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی گفت: یادتان باشد که در سایه دوستی، رفاقت و‌ همدلی می‌توانیم موفق شویم.
 
وی تاکید کرد: ما یک وظیفه داریم که از شما حمایت کنیم، امکانات رفاهی مورد نیاز شما را تامین کنیم و همچنین در نظر داریم تا بخشی از قرارداد شما را بعد از دیدار نساجی پرداخت کنیم.
 
مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی در پایان صحبت‌هایش گفت: هر مشکلی داشتید با من در میان بگذارید. ما می‌خواهیم شما قهرمان لیگ برتر شوید و‌ تلاش خواهیم کرد تا آنچه برای رسیدن به این موضوع نیاز است مهیا کنیم.
 
درودگر در ادامه تمرینات سرخ‌پوشان را زیر نظر قرار داده، گفت‌و‌گویی نیز با جان توشاک داشت. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.