معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان این‌که آموزش و پرورش بستر توسعه کشور است، افزود: آموزش و پرورش قلب تپنده ی جامعه بوده و معلم آینه ی تمام نمای جامعه محسوب می شود.    به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، علیرضا کاظمی در اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش استان، با بیان این‌که در سند تحول بنیادین بر حیات طیبه و تربیت متوازن تاکید شده است، اظهار کرد: رویکرد ما بر کیفیت گرایی بوده و نگاه سند تحول بنیادین نیز تربیتی است.   وی گفت: امروزه جهت بهبود فرآیندها، نیاز به انسجام تیمی داریم که معتقدم تغییرات هدفمند در گرو توجه به چشم اندازها و برنامه‌های عملیاتی است. 
 وی حلقه مفقوده‌ی آموزش و پرورش را وجود دانش آموزان همه بعدی عنوان کرد و گفت: ما امروز به دانش آموزانی کوشا، اندیشه ورز، اجتماعی و دارای مهارت چندجانبه نیازمندیم. 
 معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش جامعه ثروتمند، شاد و توانمند را در گرو توجه به معلم دانست و گفت: آسیب‌های اجتماعی را باید جدی گرفته و در این راستا باید به کانون‌های فرهنگی، هنری و تربیتی و فعالیت‌های اردویی بیش از گذشته توجه اساسی کنیم. 
 وی ادامه داد: در همین راستا به مشارکت، انسجام تیمی، وحدت و مدیریت استراتژیک در امورات نیازمندیم. 
 کاظمی با اشاره به اولویت‌های معاونت پرورشی، بیان کرد: اولویت‌های اساسی معاونت پرورشی، توسعه فرهنگ اقامه نماز، عترت و قرآن، توسعه مهارت‌های دانش آموزی، فضایل اخلاقی، ایجاد روحیه امید و نشاط در بین دانش آموزان است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.