یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: اطلاع رسانی مسئولین به مردم شفافیت را به دنبال دارد که این شفافیت سطح آگاهی مردم را افزایش می‌دهد و آن ها را در مقابل مسائل جامعه مسئول قرار می‌دهد.

احمد علیرضابیگی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تاثیر اطلاع رسانی به موقع و مستمر مسئولین از شرایط کشور و اقداماتی که انجام می‌دهند بر شکستن التهابات بازار و کشور، اظهار داشت: شفافیت و سرعت در اطلاع رسانی باعث می شود تا دسیسه های غول مهاجم خبری که غرب علیه جمهوری اسلامی بسیج کرده است، خنثی شود. با صرف نظر از اینکه برخی از اقدامات مسئولین جای تامل دارد، اقدامات موثر دیگری نیز انجام می شود که مردم باید در جریان هر دو قرار گیرند.

وی در ادامه تاکید کرد: امروز یک جنگ خبری گسترده ای در جریان است و راه حل مقابله با آن سرعت در اطلاع رسانی مسئولین به مردم و تحقق شفافیت است تا علامت سوال هایی که در خصوص برخی موضوعات از طریق رسانه های خارجی در ذهن مردم ایجاد می شود، برطرف گردد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم انتظار دارند ابعاد مختلف مسائل به آن ها اطلاع داده شود. مسئولین باید از طریق رسانه ها مردم را در جریان مسائل قرار دهند. به این ترتیت کسانی که تخلف کرده اند با محکومیت مردم مواجه می شوند.

علیرضابیگی تصریح کرد: علاوه بر مسئولین، برای صاحب نظران نیز باید این امکان فراهم شود که از رسانه ها و فضای مجازی برای اطلاع رسانی ابعاد مختلف مسائل استفاده کنند و در نهایت امکان قضاوت و داوری برای مردم فراهم شود. گاها صدا و سیما به عنوان یک رسانه یک سو عمل می کند و موضوعات را با جانبداری به اطلاع مردم می رساند که از واقعیات جامعه فاصله دارد. به عنوان مثال در خصوص برجام تمام واقعیت ها به مردم اطلاع رسانی نشد.

این عضو کمیسیون شوراها در پایان گفت: اطلاع رسانی مسئولین به مردم شفافیت را به دنبال دارد، در این‌صورت مردم نیز برای گذر از تنگناها با مسئولین همراه می شوند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.