سرمربی تراکتورسازی تبریز می‌گوید که بازی کردن با دو یار ذخیره طبیعی نیست.
 
به گزارش ایسنا، جان توشاک سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نشست خبری بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: بازی سختی بود مخصوصا برای تیم ما. در کمتر از ۲۴ ساعت دو بازیکن‌مان را از دست دادیم. قبل از اینکه بازی شروع شود ما فقط دو یا تعویضی روی نیمکت داشتیم. این اتفاق عادی‌ای نیست. این یک بازی خارج از خانه بود. سه چهار بازی اول لیگ همیشه سخت است. قبل از شروع فصل مشکلاتی داشتیم اما امروز نتیجه خوبی گرفتیم. امیدوارم که در آینده هم بهتر شود.
 
او ادامه داد: بازی سختی برای ما بود.   این بازی اول نفت مسجد سلیمان بود و می‌خواستند با تمرکز بالا پیروز بازی باشند. قبل از شروع فصل دو مشکل اساسی داشتیم. با ۴ بازیکن ذخیره به اینجا آمدیم اما شب قبل از بازی دو نفر از آن‌ها را از دست دادیم. این روی تفکر بازیکنان ما تاثیر منفی داشت. چند شانس خوب در حین بازی ایجاد کردیم. بازیکن خارجی هم روی نیمکت نداشتیم و امیدوارم که بتوانیم یک بازیکن خارجی جذب کنیم. البته جذب کردیم و ان‌شاءالله در بازی‌های آینده از آن استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می‌گوید تیم ما در مقابل تراکتور سازی شهامت به خرج داد و بازی خوبی انجام داد

عبدالله ویسی سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان پس از تساوی تیمش مقابل تراکتورسازی در نشست خبری گفت: با توجه به شرایط هفته‌های اول مسابقه‌های لیگ در تمام جای دنیا این طور است که درمقابل تیم‌های بزرگ نباید باخت و به حداقل امتیاز اکتفا کرد. تراکتورسازی تیمی است که در آسیا سابقه بسیار زیادی دارد و تیمی مثل ما که تازه وارد لیگ برتر شده، در مقابل این تیم باید شهامت به خرج می‌داد تا بتواند عملکرد خوبی را بر جای بگذارد. خوشحالم که مربی این تیم هستم و خوشحال‌تر از اینکه بتوانم مردم این شهر را یک هفته در میان به ورزشگاه بیاورم و فارغ از تمام مشکلات زندگی‌شان، مدتی فقط به فوتبال فکر کنند. امیدوارم در هفته‌های بعد بتوانیم با پیروزی در خانه خود مردم این شهر را خوشحال کنیم و در لیگ روند رو به رشدی داشته باشیم.

ویسی ادامه داد: در هفته‌های اول لیگ این وضعیت وجود دارد که برخی بازیکنان دچار مصدومیت‌های جزئی هستند و بدنسازی‌شان تکمیل نشده و بازیکنان خارجی تیم به باشگاه ملحق نشده‌اند. ما هم از این وضعیت مستنثی نبودیم و باید در هفته‌های آینده به سرعت خلاءهای خود را پوشش دهیم. ما به هیچ عنوان خودمان را دست کم نمی‌گیریم. ما اصلا به ماندن صرف در لیگ برتر فکر نمی‌کنیم و با توجه به هوادارانی که داریم می‌توانیم پیشرفت خوبی داشته باشیم و در بالای جدول حضور داشته باشیم.

عبدالله ویسی اظهار کرد: باید شما ببینید در مقابل چه تیمی بازی کردیم. ما در این بازی توانستیم تاکتیک های خود را اجرا کنیم و بازیکنان من تمام تلاش خود را در این بازی کردند. شاید نقطه ضعف هایی در این بازی وجود داشت که باید برطرف می‌شد

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.