تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در اولین گام از لیگ هجدهم، میهمان نفت مسجدسلیمان است.

 

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در چارچوب هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال، تیم‌های تراکتورسازی و نفت مسجدسلیمان از ساعت 20:45 فردا (جمعه) در مسجدسلیمان به مصاف تیم نفت می‌رود.

 

نفت‌مسجدسلیمان پس از مدت‌ها غیبت در سطح اول فوتبال ایران، باید در ورزشگاه اختصاصی خود برابر تراکتورسازی دگرگون شده قرار بگیرد. پس از پشت کردن نفتی‌ها به فکری، ویسی هدایت این تیم را پذیرفت و موسی کولیبالی را نیز با خود به این تیم آورد. این تیم خوزستانی اسکلت فصل پیش خود را حفظ کرده و بازیکنی از دست نداده است .

 

تراکتورسازی هم با زنوزی دست به خرید بازیکن‌های مطرحی چون محسن فروزان، محمد طیبی، هری فورستر و استوکس به دنبال جبران عملکرد نه چندان مطلوب لیگ هفدهم هستند و برای تحقق هدفشان، هدایت تیم خود را به سرمربی سابق رئال مادرید یعنی جان توشاک دادند.

 

این بازی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود و کوپال ناظمی به همراه علی میرزابیگی، جلیل شعرانی و روح الله شریفی، داوران این مسابقه خواهند بود.

 

تیم تراکتورسازی که با مالکیت جدید، خود را برای حضور قدرتمند در رقابت‌های فصل جدید آماده می‌کند  امروز با پرواز مستقیم تبریز - اهواز شرکت هواپیمایی آتا عازم  این شهر می‌شود .

 

تراکتورسازی تنها تیم ایرانی است که سفرهای خود را با هواپیمای اختصاصی انجام می‌دهد .

 

بر اساس برنامه ریزی انجام شده تراکتوری ها ساعت 16 امروز تبریز را به مقصد اهواز ترک می می کنند تا بلافاصله راهی مسجد سلیمان شوند .

 

شاگردان توشاک بلافاصله بعد از بازی نیز  راهی اهواز می شوند تا با پرواز مستقیم به خانه بازگردند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.