جعفر پاشایی امروز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تمهیدات لازم برای جبران نیروهای مورد نیاز ناشی از استقرار پایه دوازدهم و بازنشستگی همکاران در قطب یک آموزش و پرورش اتخاذ شده است.
وی خاطرنشان کرد: نگاه فرابخشی و سیستماتیک، مدرسه محوری، تفویض اختیار، بهره وری جزو رویکردهای حاکم بر راهنمایی ساماندهی نیروها در سال تحصیلی 98-97 است.
پاشایی افزود: با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی در آغاز مهر ماه امسال هیچ کلاسی بدون معلم نخواهد ماند.
وی ادامه داد: با اشاره به کمبود نیروی انسانی و از طرفی افزایش جمعیت دانش‌آموزی، گفت: یکی از چالشی‌ترین سال‌های تحصیلی را پیش رو داریم، از این رو مسئولان باید از فرصت تابستان برای باز کردن گره‌های پیش رو استفاده کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی یادآور شد: ساماندهی نیروی انسانی با رویکرد تفویض اختیار به استان‌ها و عدم ارسال دستورالعمل متمرکز و مستند و رویکرد مدرسه محوری، فرابخشی و اصل برخورداری دو موضوع بسیار مهم در راهنمایی ساماندهی نیروی انسانی هستند که هر کدام در شرایط فعلی پیامدهای خاص خود را دارد.
وی گفت: همهی اقدامات ما در پوشش تحصیلی به ویژه در مقطع ابتدایی رسیدن به یک پوشش 100 درصدی بوده و باید در همه‌ی استان‌های همجوار، رویکردها و اقدامات تقریباً هماهنگ باشد.
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.