به گزارش ایرنا، زاهد محمودی عصر سه شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری اظهار داشت: با توجه به اینکه پرداخت تسهیلات تا سقف 250 میلیون تومان در اختیار کمیته فنی شهرستان هاست، باید تلاش کنیم 70 درصد وام ها زیر این مبلغ باشد تا هم بانک ها بتوانند در سریع ترین زمان ممکن پرداخت کنند و هم اشتغال زایی بیشتری در شهرستان صورت بگیرد.
وی با بیان اینکه در شهرستان اهر مبنا بر این است که برای هر 300 میلیون ریال تسهیلات پرداختی حداقل برای یک نفر اشتغال زایی صورت بگیرد، افزود: سقف بیکاری در شهرستان اهر نسبت به میانگین استانی بیشتر است که باید تلاش کنیم تسهیلات مصوب دولت به نحو بهینه و شایسته جذب شوند.
فرماندار اهر خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان مکلف به تسریع و تسهیل در روند پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به خصوص تسهیلات روستایی و عشایری هستند و هیچ گونه کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.
محمودی تاکید کرد: با توجه به اینکه برای پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری از سوی صندوق کارآفرینی امید استان اعتبار ویژه ای اختصاص یافته است، باید دستگاه های اجرایی ذیربط نسبت به معرفی افراد واجد شرایط با طرح های توجیهی در کمترین زمان اقدام نمایند.
شهرستان اهر یکی از شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی است که جمعیت آن بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال 1390 در حدود 128 هزار نفر است که 92 هزار نفر در شهر اهر و 36 هزار نفر در روستاها ساکن هستند.
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.