معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر نظارت دقیق بر عملکرد تمام افراد مسئول در نهادها و سازمان‌های دولتی گفت:خلأهای قانونی که امکان تخلف احتمالی اداری را ممکن می‌کند باید احصا و نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جلسه کارگروه اقتصاد استان اظهار کرد: اغلب کارمندان و مدیران دولتی ماسال‌ها با تمام سختی‌ها با آبرو در دستگاه‌های دولتی کار می‌کنند و متأسفانه با تخلف مدیر یا کارمندی کل سیستم زیر سؤال می‌رود و نباید مشکل یک فرد را به‌کل سیستم تسری داد.
وی، با اشاره به شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور خاطرنشان کرد: در این شرایط خاص با روش‌های گذشته نخواهیم توانست از پس مشکلات برآیم ازاین‌رو انتظار داریم سازمان‌های نظارتی با انعطاف معقول همراه مدیران و تولیدکنندگان ما باشند.
معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، افزود: امروز امریکا به‌عنوان ابرقدرت اقتصادی دنیا رود در روی ما ایستاده است و ما در شرایط خاصی قرار داریم و برای گذر از این شرایط باید باقدرت و با تمام توان در برابر زیاده‌خواهی‌ها بایستیم  و حتی تصمیماتی بگیریم که دارای ریسک بالایی است تا بتوانیم همچون گذشته از این مرحله نیز بااقتدار عبور کنیم.
وی حمایت از سرمایه‌گذار را وظیفه تمام مدیران اقتصادی استان دانست و گفت: توجه به اهلیت سرمایه‌گذاران یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌هایی است که در بحث سرمایه‌گذاری به جد پیگیر هستیم و باید افراد سالم وکاربلد در این عرصه ورود پیدا کنند.
وی ترویج فرهنگ پاک دستی در بحث تولید را ضروری دانست و گفت: امروز برای فرهنگ‌سازی در عرصه اقتصادی باید کارآفرینان پاک دست را به جامعه بشناسانیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.