حسین عزیزعلی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در بخش معارف و حفظ احادیث ویژه برادران، جواد خویی از شهرستان بناب با کسب نمره قبولی به مرحله بعدی این مسابقه ها راه یافت و در بخش خواهران هیچ کس موفق به کسب نمره قبولی نشد.
وی اعلام کرد: در بخش معارف و حفظ موضوعی ویژه برادران هیچ کس نمره قبولی کسب نکرد و در بخش خواهران راحله گل زاده و مهدیه محمدزاده از تبریز به ترتیب رتبه های اول و دوم را کسب کردند.
رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی یادآوری کرد: در بخش معارف تفسیر قرآن کریم ویژه برادران وهاب دانش پژوه و الله ویردی مرادی از تبریز و مرتضی صفری از بناب به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
عزیزعلی ادامه داد: در بخش خواهران نیز صغرا حسینی سفیدان و خدیجه حبیبی از تبریز و خدیجه سعیدی باراز از عجب شیر به ترتیب موفق به کسب رتبه های اول تا سوم این مسابقه ها شدند.
وی با بیان اینکه نفرات برتر این مسابقه ها به مرحله کشوری راه یافتند، یادآوری کرد: در بخش معارف و احادیث 14 نفر، بخش معارف و حفظ موضوعی قرآن 12 نفر و در بخش معارف و تفسیر قرآن 53 نفر از برادران و خواهران شرکت داشتند.
عزیزعلی با اعلام اینکه از کل شرکت کنندگان 57 نفر خواهر بودند، افزود: در این دوره از مسابقه ها شرکت کنندگان از جمله از شهرهای تبریز، مراغه، مرند، بناب، مرند، هریس، جلفا، سراب، شبستر، اسکو، کلیبر و آذرشهر شرکت کرده بودند.
8023/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.