به گزارش ایرنا، حسین نجاتی روز سه شنبه در جلسه کمیسیون نظارت استان افزود: تعامل چند سویه تعزیرات حکومتی با معاونت بازرسی سازمان و بهره گیری از نظرات کارشناسی اتحادیه های صنفی در آرامش بازار موثر است.
وی اظهار داشت: در زمان کنونی از عمده وظایف ما نظارت مستمر و موثر بر بازار بوده و طبق بررسی های به عمل آمده، همکاری بین سازمانی منجر به کسب نتایج مطلوب در برگزاری گشت های بازرسی مشترک از بازار شده است.
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی خواستار استفاده از ظرفیت اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی در نظارت بر بازار شد و یادآوری کرد: بازرسی از صنوف کوچک و نظارت بر نحوه فعالیت و خدمات رسانی آنها بر عهده بازرسان اتحادیه های صنفی است.
نجاتی، رسیدگی سریع و کارشناسی شده به پرونده های تخلفات صنفی را موجب کاهش تخلفات دانست و افزود: در ارتباط با مدیریت بازار و نظارت بر کالا و خدمات، هماهنگی و اتحاد خوبی بین دستگاه های دولتی و سازمان های مردم نهاد وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه تنظیم بازار از ماموریت های اصلی سازمان صنعت معدن و تجارت است، گفت: لاستیک مصرفی خودروهای سنگین و سبک نیز با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تامین می شود.
آذربایجان شرقی با داشتن حدود 4 هزار و 400 واحد تولیدی در زمینه های مختلف از قطب های صنعتی کشور محسوب می شود.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.