به گزارش ایرنا، ایوب بهتاج روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص حضور نمایندگان ورزش استان در بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا 2018 افزود: ورزشکاران استان در مسابقات انتخابی درون اردویی موفق شدند جایگاه خود را در تیم ملی تثبیت و سهمیه لازم برای حضور در بازی های آسیایی را کسب کنند.
بهتاج خاطرنشان کرد: ملی پوشان استان اکنون نیز در اردوهای تیم های ملی حضور دارند و از حمایت مالی، معنوی و تجهیزاتی لازم بهره مند هستند و تا روز اعزام هم، این حمایت ها ادامه خواهد یافت.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اضافه کرد: نسبت به دوره قبلی بازی های آسیایی، هم از لحاظ کمی و هم کیفی، ورزشکاران توانمند تر و با تجربه تری را به نمایندگی از آذربایجان شرقی به این مسابقات اعزام کرده ایم.
بهتاج در خصوص برگزاری اردوهای آماده سازی تیم های مختلف ملی در استان، اظهار داشت: در این خصوص به تعدادی از فدراسیون ها اعلام آمادگی کرده ایم و دیروز اردوی آماده سازی تیم ملی دوچرخه سواری در ماده استقامت در تبریز پایان یافت.
وی ادامه داد: همچنین آمادگی خودمان را برای میزبانی اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان در تبریز به فدراسیون تکواندو اعلام کرده ایم.
وی ادامه داد: البته این هم وظیفه ذاتی ماست که در خدمت تیم های ملی و فدراسیون ها باشیم و هم اینکه مربیان ما نیز در این عرصه بتوانند تجربیات خوبی را کسب کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در پاسخ به سوالی در مورد تعداد رشته ها و ورزشکاران استانی حاضر در بازی های آسیایی گفت: تعداد و اسامی نمایندگان ورزش استان در برخی از رشته های ورزشی مشخص شده است.
بهتاج عنوان کرد: به طور قطع در تکواندو رجبی، حسینی و بخشی، در دوچرخه سواری پورشریف، پورسیدی و صفرزاده، در شنا مهدی انصاری، در شیرجه مجتبی ولی پور، در شمشیربازی فرزاد باهر ارسباران و در کشتی پرویز هادی را داریم.
وی افزود: به احتمال زیاد در رشته تیراندازی با کمان هم 3 نفر ملی پوش داشته باشیم که هنوز قطعی نشده و اطلاعات دقیق و مفصل راجع به اعزام ها متعاقبا در اختیار افکار عمومی قرار می دهم.
هجدهمین دوره بازی های آسیایی 27 مرداد تا 11 شهریور ماه امسال در جا کارتای اندونزی برگزار می شود.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.