حمید شکری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای پیشگیری از قطعی های برق، تمهیدات مناسبی برای صرفه جویی در مصرف برق در بخش تولید و صنعت شهرستان انجام شده است.
وی گفت: در این راستا و در برخی واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان ژنراتورهای تولید برق راه اندازی شده که میزان برق مصرفی در شهرستان را کاهش داده است.
وی اضافه کرد: انتظار داریم صرفه جویی هایی که در مصرف برق در شهرستان صورت گرفته در سهمیه بندی قطعی برق لحاظ شود تا این شهرستان با خاموشی کمتری مواجه شود.
شکری با بیان اینکه قطعی های برق در این شهرستان براساس زمان بندی های مدون انجام می شود گفت: با توجه به اینکه قطعی های برق بر اثر کمبود و فشار وارده به شبکه توزیع برق در سراسر کشور بوده از این رو برخی مشکلات ایجاد شده اجتناب ناپذیر است.
وی افزود: شهروندان باید با صرفه جویی در مصرف برق و تنظیم زمان مصرف آن، از قطعی بیشتر برق و وارد آمدن خسارات به واحدهای تولیدی، صنفی و خانگی جلوگیری کنند.
وی با اشاره به وارد آمدن خسارات به برخی واحدهای صنفی و تولیدی این شهرستان نیز اضافه کرد: متاسفانه در روزهای اخیر به دلیل قطعی های برق که اجتناب ناپذیر نیز بوده، به برخی واحدهای تولیدی و اصناف این شهرستان از جمله برخی نانوایی ها خساراتی وارد شده و آنها را در مضیقه قرار داده است.
ایوب خیراللهی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نیز از وارد آمدن بیش از یک میلیارد ریال خسارت به واحدهای تولیدی این شهرستان براثر قطعی های اخیر برق خبرداد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.