رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: میخ‌ کوب کردن سیاست‌های ارزی کشور با دلار 4200 تومانس اقدام خوبی بوده ولی به علت عدم مدیریت، میلیاردها تومان سرمایه ملی توسط افراد سودجو به تاراج رفته و تمام خسارت‌ها و بی نظمی به قشر ضعیف جامعه تحمیل شده است.     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، صمد حسن‌زاده در همایش روز ملی  صنعت، معدن و تجارت استان، اظهار کرد: فعالان اقتصادی در این شرایط سخت اقتصاد کشور با حفظ اقتدار کشور در کنار مردم بوده و خواهند ماند. 
وی با بیان این‌که می توانیم بزگترین اقدامات اقتصادی دنیا را به خوبی مدیریت کرده و انجام دهیم، ادامه داد: برای دسترسی به جایگاه واقعی اقتصاد کشور نیازمند  همکاری موثر مسئولین کشور به خصوص نمایندگان مجلس هستیم.  وی در خصوص مشکلات اقتصادی کشور، گفت: باتوجه به این‌که تحریم‌های کشور های غربی و افزایش نرخ ارز بیشترین خسارت را به صنایع وارد می‌کند، باید کار کارشناسی‌ در این زمینه انجام شود. 
حسن زاده ادامه داد: شایسته نیست که جامعه‌ای بدون استراتزی صحیح پولی و مالی که در آن با ایجاد فضای رانت و قاچاق، سرمایه‌های ملی از بین می‌رود، داشته باشیم. 
وی گفت: در تحولات اخیر نرخ ارز بیشتر فعالان اقتصادی سرمایه‌های خود را از دست داده و بیشتر واحد ها روبه رو ورشکستگی هستند. 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.