به گزارش ایرنا، آیت الله محمد تقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: امنیت پایدار کشورمان که به برکت نیروهای مسلح نظامی، انتظامی و امنیتی و در سایه رهبر انقلاب حاصل شده زمینه ساز رشد و تعالی جامعه اسلامی است.
وی ادامه داد: اگر امنیت نباشد، اقتصاد، تولید، اشتغال و فرهنگ نیز وجود نخواهد داشت لیکن این امر با نثار جان هزاران رزمنده و شهید به دشت آمده و خواهد آمد.
وی اضافه کرد: در راه اعتلای نظام و انقلاب باید تلاش کرد و همه در راه حفظ و صیانت از اصل نظام و رهبری، حاضر به فدای جان و مال خود نیز هستیم.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به وضعیت اقتصادی کشورمان در زمان طاغوت گفت: امروز به برکت نظام و انقلاب اسلامی، زندگی، رفاه و امکنات مناسبی برای تمامی خانواده ها در نقاط مختلف شکورمان ایجاد شده است.
وی با اشاره به موفقیت های اخیر جبهه مقاومت اسلامی در سوریه اضافه کرد: با تلاش و ایستادگی رزمندگان جبهه مقاومت و سوری ها، مردم شهرهای شیعه نشین کفریا و فوعه از دست تروریست های تکفیری رهایی یافتند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
***
امام جمعه هشترود در خطبه های نماز جمعه این هفته هشترود با بیان اینکه فساد اقتصادی باعث نارضایتی مردم می شود گفت: برخی از مسئولان که کارشان مبارزه با مفاسد اقتصادی است زیاد وارد عمل نمی شوند.
حجت الاسلام علی رحیمی همچنین با ابراز گلایه از مسئولان استانی و وزرا که به هشترود سفر می کنند اما با مردم دیدار نمی کنند افزود: متاسفانه آنها به جلسه با روسا در پشت درهای بسته اکتفا می کنند و خود را محبوس کرده مردم را از یاد برده بند.
امام جمعه هشترود گفت: بیشتر جلسات قریب به اتفاق خروجی ندارند و معلوم هم نیست نتیجه جلسات به کجا ختم می شود.
/3077/74877/7486
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.