بازیکن کمکی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان بر این باور است که آرزوی تمامی بازیکنان این تیم، قهرمانی در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا است.

حسین طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره پیروزی تیم فوتسال مس‌سونگون مقابل شهروند ساری از هفته سوم لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: بچه‌ها بازی خیلی خوبی را مقابل شهروند ساری انجام دادند. مطمئنم آن تماشاگرانی هم که در سالن بودند، از بازی لذت بردند. البته در این بازی بدشانسی آوردیم و نتوانستیم خیلی از موقعیت‎ها را به گل تبدیل کنیم.

وی با اشاره به سفر تیم مس‌سونگون به اندونزی برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، خاطرنشان کرد: قرار است ما به‌زودی در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنیم. من هم به تیم ملحق شدم و آمده‌ام با تمام وجود تلاشم را انجام بدم تا بتوانم از حق فوتسال ایران در مسابقات آسیایی دفاع کنیم. آرزوی تمام بازیکنان قهرمانی در آسیاست. افتخار قهرمانی این مسابقات تنها برای استان آذربایجان نیست، برای تمام مردم ایران است.

طیبی در پایان گفت: من مهاجم هستم و تمام تلاشم افتخار آفرینی برای تیم کشورم است. مهم این نیست که من گل بزنم، مهم این است که تیم گل بزند. اولویت من تلاش برای بردهای پیاپی و قهرمانی مس‌سونگون در جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.