نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از اظهارات روز گذشته وزیر آموزش و پرورش مبنی بر ممنوعیت آموزش به زبان محلی در مدارس انتقاد کرد و گفت: ما همان گونه که به ایران عشق و علاقه داریم، به آذربایجان نیز علاقه‌مند هستیم.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سید محمد علی آل هاشم در در دیدار مدیران و کارکنان ادارات کل بهزیستی و تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی با وی، اظهار کرد: این مردم به کشور خود علاقه داشته و در راه حفاظت از آن جان‌فشانی و خون‌فشانی کرده‌اند. ضرورت دارد از گفتن سخنانی که هیچ خیر و برکتی نداشته، پرهیز کرده و مانع رسیدن دشمن به هدفش مبنی بر ایجاد تفرقه میان مردم شویم.
وی با بیان این که خطه آذربایجان در راه حفاظت از مرز و بوم میهن اسلامی 10 هزار شهید تقدیم کرده است، اظهار کرد: مگر ممکن است این مردم به خاک و کشور خود بی‌علاقه و بی‌توجه باشند که چنین سخنانی مطرح می‌شود. نقش برجسته آذربایجان در دوران‌های مختلف تاریخ ایران مانند مشروطیت و انقلاب بر کسی پوشیده نبوده و مردم این خطه در همه عرصه‌ها پیشقدم بودند. 
نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: مردم انتظار دارند در دانشگاه‌ها برخی دروس به‌زبان مادری تدریس شود.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با یکی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم گفت: مقام معظم رهبری، در دیدار با یکی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم که ترک‌زبان بودند، به آموزش زبان ترکی به فرزند این خانواده تأکید کردند.
وی ضمن تبریک هفته تأمین اجتماعی به همکاران و شرکای اجتماعی سازمان، خدمت به اقشار ضعیف و نیازمند جامعه را دارای ارزش وافر دانست و افزود: شرکت در امور خیر در اسلام مورد تأکید بوده و مستحق ثواب و اجر بالایی است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با تأکید بر اینکه در ٤٠ سال انقلاب اسلامی، خدمات ارزنده ای محقق شده است، گفت: بایستی این عملکرد به انحاء مختلف با کمک رسانه‌ها به عنوان زبان گویای مردم، منعکس شود و در کنار آن به کمبودها و نواقص احتمالی نیز در جهت رفع آن‌ها پرداخت شود.
امام جمعه تبریز، با تأکید بر لزوم ارائه خدمات بی منت به مردم، تصریح کرد: انجام امور به جهت جلب رضای الهی بایستی سرلوحه امور قرار گرفته و تکریم مراجعین و ارتقای رضایت عمومی در سازمان‌ها و نهادها مورد توجه مدیران و کارکنان قرار گیرد.
حجت السلام آل هاشم، پاسخگویی به مردم در چارچوب قوانین و مقررات را لازم خواند و افزود: بایستی مردم بتوانند مطالبات خویش را به مسئولین در جهت خدمت رسانی انتقال دهند.
وی با تأکید بر ایجاد روابط متقابل مسئولین و کارکنان بر مبنای احترام و کرامت، پرهیز از اشرافی گری و افراط و تفریط را لازمه خدمت در نظام جمهوری اسلامی دانست.
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی تأمین اجتماعی را موجب تحقق عدالت اجتماعی در جامعه دانست و تصریح کرد: اقدامات سازمان در جهت استقرار میز خدمت و ارائه خدمات به بیمه شدگان و مستمری بگیران ارزشمند و قابل تقدیر است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.