شاگردان توشاک در آخرین بازی تدارکاتی خود در اردوی ترکیه مقابل تیم قدرتمند سیواس اسپور به تساوی یک بر یک دست یافتند تا با شکست‌ناپذیری به دیدارهای دوستانه‌ی این اردو خاتمه بخشند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۶ دیروز یکشنبه به وقت محلی در زمین چمن کمپ شهر بلو کشور ترکیه به مصاف تیم قدرتمند سیواس اسپور رفت.

تیم سیواس که با بازیکنان اصلی خود راهی زمین مسابقه شده بود در دقایق ابتدایی بازی روی یک غافلگیری به گل اول دست یافت روبینیو بازیکن سرشناس این تیم از ابتدای بازی در ترکیب تیمش به میدان رفت بعد از این گل تراکتورسازان نبض بازی را در دست گرفتند و موقعیت هایی روی دروازه حریف ایجاد کردند.   تراکتورسازان حتی در نیمه اول توسط حاتمی به گل هم دست یافتند ولی داور دیدار این گل را آفساید اعلام کرد.   تراکتورسازان نیمه دوم را به چند تغییر شروع کردند و با این تغییرات مالکیت و توپ و زمین در اختیار گرفتند.   در ادامه بازی موقعبت های متعددی روی دروازه حریف ایجاد شد ولی موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست رفت تا سرانجام در دقیقه ۷۶ بازی روی ضربه کرنر مهدی مهدی پور طیبی مدافع پیش تاخته تیم گل تساوی بازی را به ثمر رساند تا تراکتورسازی آخرین بازی دوستانه خود در اردوی ترکیه را نیز با تساوی به اتمام برساند.   تراکتورسازان تبریزی در این اردو چهار بازی دوستانه انجام دادند که دو برد و دو تساوی حاصل کار شاگردان توشاک در بازی‌های دوستانه پیش فصل بود.   ترکیب تیم تراکتورسازی:   محسن فروزان ، محمد طیبی ، محمدرضا مهدی زاده (دقیقه ۴۶ - علی عبدالله زاده) ، محمد اهل شاخه ، علی اسماعیلی ، رضا شربتی (دقیقه ۸۴ - محمد مسلمی پور) ، علی طاهران ، علیرضا نقی زاده (دقیقه ۵۷ - مهدی مهدی پور) ، دانیال اسماعیلی فر ، احسان پهلوان(دقیقه ۴۶ - رضا عبدی) و فرزاد حاتمی (دقیقه ۴۵ - محمدرضا آزادی)
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.