به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: تیر دولتمردان آمریکا برای فشار وارد کردن بر کشورمان و نظام اسلامی از طریق تحریم ها از جمله تحریم نفتی به سنگ خواهد خورد.
وی ادامه داد: با وجود تلاش برخی دشمنان داخلی و خارجی برای تضعیف نظام اسلامی، هم اکنون جمهوری اسلامی وارد چهلمین سال شکل گیری و پیروزی خود شده و این روند را با اقتدار تمام ادامه می دهد.
وی با اشاره به خواسته دولت ‌آمریکا برای افزایش سهم کشورهای عضو ناتو در این معاهده اضافه کرد: این گونه زورگویی های ترامپ موجب کدورت و دوری متحدان همیشگی آن کشور نیز شده است.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به سفر اخیر ولایتی نماینده رهبری به روسیه و رایزنی با مقامات آن کشور گفت: در این دیدار صمیمی، بر خلاف انتظار آمریکا، رئیس جمهور روسیه خواستار افزایش سطح مبادلات تجاری دو کشور تا سقف 50 میلیارد دلار شده است.
آیت الله پورمحمدی افزود: شکست تحلیل ها و معادلات آمریکا در فشار و تحریم علیه شکورمان در روزهای اخیر به وضوح قابل مشاهده است.
وی با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی نیز ادامه داد: این نهاد وظیفه سنگین پاسداری از قانون اساسی، شریعت و تطابق مصوبات مجلس با قانون اساسی دارد.
وی همچنین با اشاره به سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر خواستار توجه بیشتر خانواده ها به دختران در مسائل خانوادگی و مسئله وراثت شد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.