مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از اجرای گسترده طرح توزیع کیسه های پارچه ای خرید به جای نایلکس در هایپر مارکت های بزرگ تبریز با مشارکت انجمن های فعال دانشجویی حامی محیط زیست خبر داد.

به گزارش ایلنا، مدیر عامل مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز به مناسبت روز بدون نایکلس گفت: این طرح گسترده با هدف حذف کیسه های نایلونی و پلاستیکی در خریدهای روزانه شهروندان و آموزش و آگاه‌سازی در زمینه‌عدم استفاده از نایلکس و مشارکت‌دادن شهروندان در کمپین‌های مردمی نه به کیسه پلاستیکی اجرا شد.

علی رضا اصغری افزود: با توجه به تجزیه ناپذیر بودن انواع نایلکس‌ها در طبیعت و انباشت بی‌رویه آنها که باعث آسیب جدی بر محیط‌زیست و تخریب منابع‌طبیعی و زشت شدن منظر شهری می‌شود، همه ساله با اجرای برنامه‌های آموزشی سازمان مدیریت پسماند در راستای حذف نایلکس‌ها از چرخه زندگی روزمره و جلب مشارکت حداکثری شهروندان در تحقق این امر مهم هستیم .

گفتنی است به مناسبت ۲۱ تیر روز جهانی بدون نایلکس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز برنامه توزیع گسترده و جایگزین کردن کیسه‌های پارچه‌ای خرید در هایپر مارکت‌های بزرگ در سطح تبریز اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.