به گزارش ایرنا، مجید خدابخش روز یکشنبه در نشست فرمانداران استان، افزود: وجود مشکلات در جامعه طبیعی است و مسوولان نیز برای حل این مشکلات تلاش می‌کنند، اما نباید اجازه داد که دشمنان از این مشکلات برای القای ناکارآمدی نظام سوءاستفاده کنند.
وی با تأکید بر اینکه نباید بگذاریم مسائل ساده صنفی به مسائل امنیتی تبدیل شود، ادامه داد: مسوولان باید به موقع در صحنه حضور داشته باشند و برای حل مشکلات وقت بگذارند.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه کارهای بسیار بزرگی به برکت انقلاب اسلامی و نظام انجام شده است، افزود: هیچ مسوولی حق ندارد انقلاب را زیر سوال ببرد، البته اشکالاتی هم هست که باید با سعه صدر و تحمل سختی‌ها آنها را برطرف کنیم.
وی با اشاره به اینکه دشمنان برنامه‌ریزی کرده‌اند که انقلاب اسلامی 40 سالگی خود را نبیند، گفت: هرکس در شرایط فعلی برخلاف وحدت ملی حرکت کند در خط دشمن است.
خدابخش خاطرنشان کرد: باید به مردم امید بدهیم؛ باید مشکلات و کارشکنی‌ها را تحمل کنیم و بهانه به دست دشمنان ندهیم؛ باید تلاش کنیم که استان در امنیت و آرامش کامل باشد و مسائل و مشکلات با تدبیر حل شود.
وی افزود: همان‌طور که بارها اعلام کرده‌ام، فرمانداران باید در شرایط سخت اقتصادی، در کنار واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی باشند و به طور مرتب به آنها سر بزنند.
استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: اگر اطلاعات کاملی از وضعیت واحدهای تولیدی در حوزه مسوولیت خود داشته باشیم می‌توانیم برای حل مشکلات نیز راهکار پیدا کنیم.
وی همچنین فرمانداران آذربایجان شرقی را به ارتباط مستمر و دائمی با گروه‌های مرجع، تشکل‌های مردمی، اصناف و تولیدکنندگان، اقشار مختلف مردم و حضور در اجتماعات عمومی و شنیدن حرف‌های مردم توصیه کرد.
خدابخش، فرمانداران را به تشکیل هفتگی جلسات ستاد تنظیم بازار موظف کرد و گفت: کالاهای اساسی که با استفاده از ارز دولتی وارد می‌شوند نباید گران شوند و فرمانداران اگر موردی از گران‌فروشی بی‌مورد مشاهده کردند سریعاً با آن برخورد کنند.آذربایجان شرقی با 3.9 میلیون نفر 21 شهرستان دارد.
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.