لایحه‌ی افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های تبریز در سال ۹۷ بعد از بررسی ایرادات وارده فرمانداری تبریز با رای اکثریت اعضای شورای شهر تصویب شد. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، لایحه‌ی افزایش قیمت نرخ کرایه‌تاکسی‌های تبریز پیش از این تصویب شده بود که به دلیل مخالفت فرمانداری با بندهایی از این مصوبه، بار دیگر این موضوع در کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورا بررسی شده و در صحن علنی جلسه امروز شورا نیز مطرح شد. 
محمد اشرف‌نیا - رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تبریز در این خصوص گفت: با حضور نماینده فرمانداری این لایحه در کمیسیون بررسی شده و تغییرات جزئی نیز در آن اعمال شده است. 
شکور اکبرنژاد - رئیس شورا اظهار کرد: مدت‌هاست خود مردم همین نرخ‌های جدید را پرداخت می‌کنند. معتقدم درآمد خالص رانندگان تاکسی ماهانه کمتر از یک میلیون تومان است که ضرورت دارد برای رفع مشکلات این قشر تلاش شود. 
غلامحسین مسعودی ریحان - عضو شورا به عنوان موافق این لایحه، گفت: متاسفانه به قیمت سال گذشته تمکین نشده و در برخی مسیرها با افزایش خودسرانه نرخ کرایه مواجه‌ هستیم. چه تضمینی وجود دارد که امسال کرایه‌های جدید رعایت شود؟ تاکسیرانی باید نظارت بیشتری در این زمینه داشته باشند. 
محمد باقر بهشتی - عضو شورا گفت: ضمن حمایت از این لایحه، از شهرداری درخواست دارم با تشکیل گروه کارشناسی مبنای تعیین نرخ‌ کرایه تاکسی‌ها را مشخص کند تا سال آتی با مشکل مواجه نشویم. 
وی همچنین خواستار حضور نمایندگانی از رانندگان تاکسی در صحن علنی شورا شد و نسبت به لزوم نصب دستگاه کارت خوان در تاکسی‌ها تاکید کرد.
این لایحه با رای اکثریت اعضای شورا تصویب شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.