مدیرعامل گروه صنعتی سایپا گفت: ما برای توسعه همکاری های سایپا با قطعه سازان آذربایجان شرقی هیچ محدودیتی قائل نیستیم و این همکاری ها به خصوص در قطعاتی که تولید داخلی ندارند، در اولویت قرار می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، "محسن جهرودی" پیش از ظهر امروز طی نشست مشترک با انجمن سازندگان ماشین، قطعه و مجموعه های صنعتی و خودروی تبریز در اتاق بازرگانی تبریز، گفت: اینکه قطعه سازان تبریز برای تامین قطعات مورد نیاز شرکت های خودروساز کشور که مورد تحریم قرار گرفته است، اعلام آمادگی می کنند بسیار  مسرت بخش  است.

وی افزود: گروه خودروسازی سایپا با همین نگاه موضوع تحریم‌ها را دنبال می کند و امیدوارم مثل تحریم های گذشته که به فرصت تبدیل شد، این دوره تحریم ها را نیز به فرصتی برای رشد صنعت قطعه سازی و خودروسازی کشور تبدیل کنیم.

مدیرعامل گروه صنعتی سایپا گفت: وقتی تحریم‌ها برداشته شد، تولیدکننده‌ها دیده نشدند و خیلی ها سمت واردات رفتند. تصورم این است که از این تحریم‌های یکجانبه علیه مردم و صنعت ایران باید به عنوان یک فرصت استفاده کنیم.

جهرودی تاکید کرد: ما برای توسعه همکاری‌های سایپا با قطعه‌سازان آذربایجان شرقی هیچ محدودیتی قائل نیستیم و این همکاری ها به خصوص در قطعاتی که تولید داخلی ندارند، در اولویت قرار می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: هر قطعه سازی از آذربایجان شرقی که توانمندی‌اش برای تامین قطعات سایپا محرز شود، مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل گروه صنعتی سایپا با بیان اینکه پایه قطعه سازان آذربایجان شرقی بیشتر موتوری است، گفت: استراتژی گروه سایپا ورود به حیطه قطعه سازی نیست و اگر قطعه‌سازی را پیدا کنیم که پیش فرض‌های سایپا را رعایت کند، تولید قطعات بصورت سفارش به قطعه سازان ارائه خواهد شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.