فرماندار هشترود گفت: شورای شهر هشترود موظف به ایجاد در آمد پایدار و ثروت برای شهرداری است اگر چنین نباشد نا کارآمدی شورا برای همه مشخص خواهد شد.       
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، امین امینیان در جلسه رسیدگی به اختلافات داخلی اعضای شورای شهر هشترود خاطر نشان کرد: دخالت بی جای شورای شهر در کار شهرداری اشتباه است، چرا که این اختلافات در روند کار شهردار و پرسنل شهرداری تاثیر منفی می گذارد و شهرداری را از ارائه خدمات بهتر به شهر باز داشته و موجب آشفتگی در انجام امورات می شود.      
وی با بیان اینکه اعضای شورا نباید دچار روزمرگی شوند، افزود: شورا باید برنامه محور باشد و به جای پرداختن به امورات شخصی همدیگر، در خدمت مردم بوده و برای عمران و آبادانی شهر برنامه مدون ارائه دهند.      
وی اظهار کرد: اعضای شورا نباید مصلحت شهر را به مصلحت فردی ترجیح داده و مانع آبادانی شهر شوند ، شورا در راه عمران منطقه کمک حال شهرداری باشد و تمامی تلاش خود را به کار گیرد تا با ایجاد در آمد و تولید ثروت، شهر را به سوی آبادانی سوق دهد.     
امینیان اضافه کرد: اعضای شورا باید در کنار هم باشند نه مقابل همدیگر؛ چرا که اگر اختلافات خود را حل و فصل نکنند علاوه بر اینکه نمی توانند در خدمت مردم باشند، مردم را نیز نسبت به خود و مجموعه شورا بد بین خواهند کرد.    
وی ادامه داد: اعضای شورای شهر باید به اندازه آورده ای که برای شهرداری دارند بر امورات شهرداری نظارت بکنند و اگر آورده ای ندارند نباید درکارهای شهرداری دخالت کرده و مانع کار شهردار شوند.      

رئیس شورای شهر هشترود نیز در این جلسه گفت: کل بودجه شهرداری در سال جاری 76 میلیارد ریال است .
محمد رضا شقاقی اظهارکرد: شهرداری هشترود باید کارهای خود را به نحو احسن پیش برده و نقاط قوت سال های قبل را  بهبود داده و نقاط ضعف را نیز بر طرف کند.      
شهردار هشترود نیز در این جلسه گفت: نیاز اولیه مردم شهر آسفالت معابر، خیابان ها و کوچه هاست و باید شورای شهر پیگیر جذب اعتبارات از استان و کشور باشد تا در فصل کاری بتوانیم محلاتی را که نیاز به آسفالت کاری دارند را آسفالت ریزی کنیم.      
سلمان محمدی افزود: از جمله کارهایی که توسط شهرداری هشترود در سه ماهه اول سالجاری انجام گرفته می توان از رفوژ خیابان ها، تعویض جدول ها، مسیر گشایی شهرک ها، اجرای دیوار سیل بند، تعمیر و نگهداری پروژه ها، کفسازی پیاده روها، رنگ آمیزی معابر وچندین مورد دیگر  نام برد.    
وی ادامه داد: استفاده از مشارکت های 50 درصدی مردم در امور عمرانی می تواند شهرداری را در انجام پروژه ها یاری دهد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.