تیم والیبال نوجوانان ایران با پیروزی مقابل تیم چین تایپه ضمن انتقام از این تیم، به مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نوجوانان ایران در آخرین دیدار خود در دیدار رده‌بندی برابر تایپه قرار گرفت و موفق شد حریف خود را شکست دهد تا با یک پله صعود نسبت به دوره قبل به مدال برنز برسد.

ایران این دیدار را با ترکیب بردیا سعادت، امیرحسین خانی، کمیل اکبری، امیرحسین همتی، ایمان قلیچ‌‌‌‌راد، رضا محمودآبادی و علیرضا عبداللهی آغاز کرد.

تیم ایران در ست اول از حریف خود بهتر کار کرد و در تمامی امتیازات از چین تایپه پیش بود تا در نهایت این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود خود خاتمه دهد. وکیلی در این مسابقه از چند بازیکن نیمکت‌‌‌نشین خود نیز استفاده کرد و ترکیب تیم ایران نسبت به دیدارهای قبلی دستخوش تغییر شده بود.

در ست دوم این تیم تایپه بود که بهتر از ایران عمل کرد و با توپ‌‌‌‌‌گیری خوب خود در امتیازات پایانی، برنده این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ بود.

در ست سوم تیم ایران باز هم به فرم خوب خود بازگشت. چند سرویس و دفاع خوب فاصله امتیازی زیادی را ایجاد کرد. تیم تایپه در جریان مسابقه این فاصله امتیازی را کاهش داد اما نوجوانان ایران باز هم از حریف خود پیش افتادند با ارائه یک بازی بی‌‌‌‌نقص توانستند در این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ برنده شوند.

تایپه ست چهارم را بهتر از ایران آغاز کرد و موفق شد در امتیازات ابتدایی از نوجوانان ایران پیش بیفتد اما نوجوانان ایران که ۴ امتیاز حریف خود عقب بودند موفق شدند فاصله را کم کنند و حتی از حریف خود نیز پیش بیفتند. این رقابت جذاب تا امتیازات پایانی ادامه پیدا کرد و ملی‌‌‌پوشان ایران در نهایت برنده این ست شدند تا پیروز این میدان باشند.

خدابخش استاندار آذربایجان شرقی در کنار احمد ضیایی ریاست فدراسیون و امیرحسین منظمی دبیرکل تماشاگر این دیدار بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.