به گزارش ایرنا، دیدار نیمه نهایی بین دو تیم والیبال نوجوانان ایران و ژاپن شامگاه پنجشنبه از ساعت 18 و 30 دقیقه در سالن ورزشی پورشریفی تبریز با حضور ورزش دوستان پرشور این شهر شروع شد.
ست اول این دیدار را بازیکنان ژاپنی با ارایه یک بازی برنامه ریزی شده و سرعتی و با توجه به اشتباهات دفاعی تیم ایران توانستند با نتیجه 25 بر 20 به نفع خود رقم بزنند.
در ست دوم هم شاگردان وکیلی در رقابتی تنگاتنگ نتوانستند بر مهمان خود غلبه کنند و 25 بر 22 واگذار کردند.
این پایان کار نبود و والیبالیست های ایران توانستند ست سوم را 27 بر 25 به سود خود تمام کنند و کار را به ست چهارم بکشانند، اما در نهایت ست چهارم با نتیجه 25 بر 16 به سود تیم ژاپن خاتمه یافت و این تیم برای قهرمانی فردا با تیم کره جنوبی بازی می کند.
قضاوت این بازی را پاواریت موسیکا از تایلند و احمد الرجیمی از عمان برعهده داشتند.
به گزارش در بازی ساعت 16 امروز که بین تیم های کره جنوبی و چین تایپه در سالن پور شریفی انجام گرفت، تیم کره به راحتی توانست در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 20، 25 بر 23 و 25 بر 16 به برتری دست یافته و به فینال راه یابد.
بر اساس این گزارش، فردا جمعه دو تیم کره جنوبی و ژاپن بازی فینال دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان قهرمانی آسیا و والیبالست های ایران مقابل چین تایپه بازی رده بندی را برگزار می کنند.
به گزارش ایرنا دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان قهرمانی آسیا به مناسبت انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ٢٠١٨ از هشتم تیر ماه جاری در سالن های ورزشی شهید اقدمی و پورشریفی این شهر شروع شده و فردا 15 تیر به پایان می رسد.
9853/3071/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.