اولین دوره مسابقات رباتیک ویژه دانش آموزان در تبریز برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، دبیر برگزاری مسابقه تبریز کاپ با اشاره به اهمیت آموزش ساخت ربات به دانش آموزان اظهار کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه، در بخش‌های مختلف از جمله ربات جنگجو، ربات آتش نشان، ربات فوتبالیست، ربات خدمتکار و مسیر یاب آزاد با هم رقابت خواهند کرد.

یزدانی افزود:در این مسابقات که 15 الی 17 مرداد ماه سالجاری در تبریز برگزار خواهد شد، تمامی دانش آموزان با رده سنی پنج سال و بالاتر می‌توانند شرکت کنند.
 وی بیان کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به وبسایت tabrizrobot.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 09364113060 تماس حاصل کنند.
وی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد یک مسابقه برای رقابت سالم، آشنا کردن خانواده‌ها با مسابقات رباتیک و شناخت و پرورش استعدادها و سوق دادن آن‌ها برای شرکت در المپیادها و مسابقات بین‌المللی و معرفی به بازار کار جهت توسعه صنعت کشورمان دانست.

دبیر برگزاری تبریز کاپ با اشاره به نقش علم رباتیک در جامعه مدرنیته امروز و نقش دانش آموزان امروز در پیش برد اهداف جامعه پویا و بانشاط خاطر نشان کرد: شاید در این برهه زمانی انجام این مهم، پررنگ بنظر نرسد، اما در آینده‌ای نه چندان دور، خواهیم دید که علم رباتیک و هوش مصنوعی، بخشی از زندگی همه افراد جامعه خواهد بود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.