مس سونگون در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران، به مصاف پارسیان شهر قدس می‌رود.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان ‌شرقی، بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال از فردا (پنجشنبه) با انجام یک دیدار آغاز می شود. در این دیدار تیمهای شهروند ساری و فرش آرا مشهد از ساعت ۱۸ در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف هم می‌روند. دیگر دیدارهای هفته اول روزهای جمعه و شنبه برگزار خواهند شد.
 
تیم فوتسال شهروند ساری تلاش کرد وحید شمسایی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کند اما آنها این فصل را هم با اسماعیلپور کار خود را ادامه میدهند. همچنین نفرات جدیدی جذب این تیم شدند تا جای خالی محمد طاهری احساس نشود. تیم فرش آرا مشهد نیز با سرمربیگری محسن حسن زاده و با توجه به کاهش بودجه در این فصل حاضر شده است.
 
فصل گذشته این رقابت ها با قهرمانی مس سونگون به پایان رسید. مس که از ماه آینده باید در لیگ قهرمانان آسیا هم شرکت کند، به نظر میرسد تمرکز خود را بر حضور موفق در این رقابتها گذاشته است. سرمربیگری این تیم بر عهده حمید بی غم است و حسین طیبی و اصغر حسن زاده به عنوان یار کمکی این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی میکنند.
 
با توجه به تشکیل تیمی قدرتمند به نظر میرسد جدی ترین گزینه قهرمانی لیگ برتر در این فصل تیم گیتی پسند باشد. گیتی پسند که فصل قبل را با عنوان سومی به پایان رساند اگر در این فصل دچار حاشیه نشود میتواند به راحتی عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.
 
 از تیمهای تازه راه یافته به لیگ، تیم سن ایچ ساوه شرایط بهتری دارد. جواد اصغری مقدم سرمربیگری این تیم را بر عهده دارد و با توجه به جذب چند مهره شاخص این تیم با کمی خوش شانسی میتواند از مدعیان قهرمانی باشد.
 
تیم اهورا بهبهان با بازیکنان بومی خود در این رقابتها شرکت میکند و همین مسئله باعث شده است تا دیگر تیمها از اهورا شناخت نداشته باشند.
 
برنامه بازی های هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتسال
 
پنجشنبه ۱۴ تیر ساعت ۱۸
 
فرش آرا مشهد- شهروند ساری
 
جمعه ۱۵ تیر ساعت ۱۸
 
پارسیان شهر قدس- مس سونگون ورزقان
 
آذرخش بندرعباس- لبنیات ارژن شیراز
 
گیتی پسند اصفهان- مقاوت البرز
 
مقاومت قرچک-شرکت ملی حفاری ایران
 
سن ایچ ساوه- اهورا بهبهان
 
شنبه ۱۶ تیر ساعت ۱۸
 
شهرداری ساوه- سوهان محمد سیما قم Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.