معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: باید حوزه بهره برداری از معادن بیش از گذشته تقویت شود، چرا که 19 در صد ذخایر معدنی کشور در استان ما قرار دارد، اما تنها سه در صد از آن به مرحله بهره‎برداری رسیده است.   
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، جواد رحمتی در شانزدهمین اجلاس سراسری نظام مهندسی معدن در تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: اصلاح رویکرد حمایتی از بهره‎برداری معادن و ذخایر معدنی ضروری است.
 
وی افزود: با وجود این که حوزه بهره‎برداری از معادن، ظرفیت مناسبی برای اشتغال زایی و رونق اقتصادی است، اما زیر ساخت‎های لازم برای این موضوع تامین نشده است و میزان موفقیت در بخش معدن باتوجه به تنوع و نوع ذخایر در حد مطلوب نیست.
 
گفتنی است، برگزاری انتخابات اعضای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی معدن از مهم‎ترین دستورات شانزدهمین اجلاس نظام مهندسی معدن در تبریز بود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.