به گزارش ایرنا، مجید خدابخش روز سه شنبه در آیین افتتاح یک کارخانه تولید آبمیوه در شهرستان بستان آباد افزود: امروزه فضای کسب و کار عوض شده است، از این رو دستگاه‎های اجرایی برای انجام برخی اقدامات ولو قانونی، پای خود را در یک کفش نکنند.
وی اظهار داشت: اینکه یک جوان با سختی‎های خاص در احداث یک پروژه با غیرت آهنین و اراده قوی تلاش و کوشش می‎کند، مجوز احداث می‎گیرد و زمینه ورود سرمایه گذار خارجی را فراهم می‎کند، قابل تقدیر است.
وی با اشاره به ویژگی‎های منحصر به فرد این کارخانه تولید آبمیوه عنوان کرد: استفاده نکردن از مواد نگه دارنده، بهره‎مندی از تجهیزات به روز و باکیفیت، فرآوری تمامی میوه‎ها و سرمایه‎گذاری بیش از 170 میلیارد تومانی از ویژگی‎های این واحد تولیدی است.
خدابخش با تاکید بر ضرورت ساخت طبقات در شهرک‎های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: امروزه اغلب شهرک‎های صنعتی استان با کمبود زمین مواجه اند و ساخت طبقات از راهکارهایی است که ما به آن نیاز داریم.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن نیز در این آیین گفت: اشتغال یکی از دغدغه‎های اصلی مسوولان و دولتمردان بوده و برای ایجاد اشتغال راهی جز سرمایه‎گذاری و به کار گرفتن نیروهای جوان و تبدیل آنان به نیروهای مولد نداریم.
علی اشرف افخمی، اضافه کرد: بانک صنعت و معدن یک بانک توسعه‎ای بوده و بیش از 61 سال از عمر این بانک سپری می‎شود؛ تاکنون پروژه‎های بسیاری در جاهای مختلف کشور با کمک این بانک اجرا شده و همه به نتیجه رسیده‎اند.
وی ادامه داد: به طور نمونه بانک صنعت و معدن در طول پنج سال گذشته، طرح های تولید حدود شش هزار مگاوات برق را تامین مالی کرده که چهار هزار مگاوات آن به بهره‎برداری رسیده است.
افخمی اضافه کرد: این بانک در تامین زیرساخت‎هایی مانند راه‎ آهن «تهران-اصفهان» و «تهران- مشهد» نیز کمک کرده است و امیدواریم در تکمیل راه‌آهن «تهران-تبریز» هم اثر بخش باشیم.
518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.