نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای طرح های توسعه معدن مس سونگون پیش بینی می شود تا سال آینده نرخ بیکاری به صفر یا حدااقل به نقطه ایده آل برسد و این نوید را به جوانان می دهیم که اولویت اصلی در اشتغال معدن مس سونگون با جوانان بومی ورزقان است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، رضا علیزاده در جمع ورزشکاران ورزقانی مسئله بیکاری جوانان را حادترین موضوع در این شهرستان برشمرد و افزود: تمام دغدغه های مسئولان رفع معضل بیکاری در جامعه است و امیدواریم این مشکل با تلاش و همراهی مسئولین و مردم به زودی حل شود. 
وی استقرار باشگاه فرهنگی و ورزشی مس سونگون در ورزقان را بسیار ایده آل برشمرد و افزود: برای تقویت این تیم از تمام استعدادها و ظرفیت های ورزشکاران بومی منطقه باید استفاده کنیم. 
علیزاده از آمادگی مسئولان برای رفع مشکلات و دغدغه‌های ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی شهرستان ورزقان خصوصا از نظر تقویت مالی نیز خبر داد و افزود: از ورزشکاران انتظار داریم تا برای رفع نیازها و مشکلات حوزه ورزشی راهکار ارائه دهند چراکه راهکار جوانان بیشتر می‌تواند به تقویت حوزه ورزش کمک کند. 
نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس همچنین افزود: پیگیر امور تیم فوتسال مس ورزقان بوده و هستیم و برای این منظور باید ارتباط بین باشگاه و هیئت‌های ورزشی تنگاتنگ‌تر بوده و در عین حال از هیئت‌های ورزشی نیز حمایت کند.     فرماندار ورزقان نیز در این جلسه جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در جهت سرمایه‌گذاری برای توسعه و پیشرفت عرصه ورزش را راهکاری برای رفع نیازهای این عرصه در ورزقان عنوان کرد.
حسن یحیوی افزود: باید توجه شود زمانی نیازها و امکانات ورزشی شهرستان ورزقان برطرف می‌شود که از توانایی ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز استفاده بهینه شود. 
وی در پایان گفت: با پیگیری‌های نماینده مردم ورزقان و خاروانا و مدیران دستگاه‌های دولتی، باشگاه فرهنگی و ورزشی مس سونگون در این شهرستان استقرار یافته است و از زمانی که این باشگاه در ورزقان استقرار یافته منشأ تحولاتی نیز بوده اما آن‌طور که انتظار داشتیم نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.