ناظر فنی مسابقات والیبال نوجوانان آسیا گفت: تبریز پتانسیل بسیار بالایی دارد و می‌تواند میزبان رویدادهای بین‌المللی والیبال شود.

جکسوآن توچارین ناظر فنی دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان آسیا و انتخابی جهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، اظهار داشت: از حضور در ایران بسیار خوشحالم چون بسیار مرد خونگرم و مهربانی دارد که تمامی لحظات حضور در این کشور، برایم خوب و خوش است.

وی ادامه داد: درباره مسابقات باید بگویم که تبریز بسیار میزبانی عالی برای رویدادهای بین‌المللی و جهانی است چون این شهر پتانسیل بهترین شدن را دارد. 2 سالن بسیار مجزا در مجاور هم امتیازی عالی برای یک میزبان است تا تیم‌ها و اعضای برگزارکننده مسابقات بتوانند هماهنگی بیشتری داشته باشند.

ناظر فنی مسابقات تصریح کرد: از نظر من تبریز تمامی سخت‌افزارهای لازم برای برگزاری رویدادهای بین‌المللی والیبال را دارد. تبریز شهر بسیار زیبایی است. امیدوارم مسئولان ورزش ایران بتوانند از پتانسیل بسیار بالای تبریز برای برگزاری مسابقات بین‌المللی استفاده کنند.

جکسوآن در پایان صحبت‌هایش درباره وضعیت تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات خاطرنشان کرد: نتایج اصلا قابل پیش‌بینی نیست چون نتایج دیدارهای نوجوانان بالا و پایین زیادی دارند و به همین علت اصلا نمی‌توان قهرمان را پیش‌بینی کرد اما شاید ایران بتواند قهرمانی مسابقات را کسب کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.