انجمن کوتاه قامتان آذربایجان شرقی با حضور در صحن علنی شورای شهر تبریز خواسته‌های خود همچون تامین دفتر انجمن، رفع مشکلات اشتغال و تامین مسکن را مطرح کردند. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، «فریبا اسکندری» - رئیس این انجمن اظهار کرد: آذربایجان شرقی به عنوان اولین استان برای تشکیل انجمن کوتاه قامتان اقدام کرده است، اما تاکنون علی‌رغم تلاش‌های فراوان، انجمن استان دفتر کاری ندارد. 
وی ادامه داد: هیچ کس به اشتغال کوتاه قامتان توجه نمی‌کند و بخش خصوصی نیز به دنبال افراد قد بلند است. شهرداری می‌تواند زمینه را برای اشتغال این افراد فراهم کند. 
اسکندری با بیان اینکه اکثر کوتاه قامتان شرایط ازدواج ندارند، مطرح کرد: علاوه بر فضای شهری، فضای داخل خانه‌مان نیز برای زندگی کوتاه قامتان مناسب نیست؛ از این رو از شهرداری درخواست دارم مجتمع مسکونی با شرایط مناسب برای کوتاه قامتان احداث کند. 
وی با بیان اینکه طرح «دهکده‌ی کوتاه قامتان» را ارایه داده‌ایم، خاطرنشان کرد: نتوانستیم سرمایه‌گذاری برای این پروژه جذب کنیم، اما در تهران این طرح اجرایی شده است.
وی ادامه داد: فروش صنایع دستی کوتاه قامتان در پارک مینیاتور از دیگر طرح‌های پیشنهادی انجمن برای ایجاد اشتغال است. 
در ادامه «ایوب بهتاج» - مدیرکل ورزش و جوانان استان آمادگی خود برای تامین دفتر و فضای ورزشی برای کوتاه قامتان را اعلام کرد. 
«ایرج شهین‌باهر» - شهردار تبریز نیز به اعضای این انجمن وعده داد که در صورت موافقت شورا رستورانی برای اشتغال اعضای این انجمن آماده کند و مجتمع مسکونی مناسب با شرایط کوتاه قامتان احداث شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.