استاندار آذربایجان شرقی گفت: مهم‌ترین موضوعی که باید در حال حاضر به آن توجه دهیم اشتغال جوانان است و در این خصوص باید به جلب و جذب سرمایه‌گذار و کارآفرین همت گماشت.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی بخش ترکمانچای شهرستان میانه، افزود: اهالی ترکمانچای مردمی سختکوش و پرتلاش هستند و این بخش نیز از هر جهت آمادگی برای جلب و جذب سرمایه‌گذار را دارد.
وی با اشاره به تسهیلات ارزان‌قیمت 6 درصدی به روستاها و شهرهای کوچک، گفت: ترکمانچای می تواند از همه لحاظ از این تسهیلات بهره لازم را ببرد.  
خدابخش عدالت اجتماعی را از محوری ترین شعارهای انقلاب اسلامی ایران برشمرد و ادامه داد: امیدواریم با مساعدت و مشارکت مردم، خیرین و دولت این شعار محوری انقلاب در جای جای ترکمانچای نیز گسترده شود.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اقدامات مهم دولت در حوزه بهداشت و درمان، گفت: در استان آذربایجان شرقی 3 هزار و 400 تخت بیمارستانی موجود است که از این تعداد دو هزار و 500 تخت برای قبل از انقلاب بوده و فرسوده شده که با طرح تحول سلامت 3 هزار تخت استاندارد در حال اجراست و این کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را نشان می دهد.
وی گفت: این امور و کارهای بزرگ در دیگر حوزه ها در سایه این نظام انجام شده است که مثال کوچک آن افتتاح مرکز اورژانس و پروژه در حال اجرای بستر درمانی در بخش ترکمانچای است.  
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.