حجت الاسلام عبدالله محمدی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های دهه امامت و ولایت، با بیان اینکه در موضوع غدیر باید خواسته های رهبری و امام (ره) در بحث وحدت آفرینی بین شیعیان و اهل تسنن رعایت شود، افزود: با افرادی که به هتک حرمت مقدسات اهل سنت می پردازند، باید برخورد شود.
وی اضافه کرد: در اجرای برنامه های دهه غدیر باید تلاش شود برنامه ها و سخنرانی ها به گونه ای باشد که موجب رنجش و آزار حتی یک سنی مذهب هم نشود، زیرا دشمن مترصد دامن زدن به اختلافات و سوءاستفاده از موقعیت پیش آمده می باشد.
محمدی بر جذب جوانان به مساجد و برنامه های فرهنگی تاکید کرد و گفت: از محمل غدیر باید برای به صحنه آوردن جوانان، نوجوانان و کودکان استفاده کرد.
وی افزود: برنامه های دهه ولایت فرصتی برای شناساندن جایگاه ولایت و امیرالمومنین به آحاد ملت است که در این خصوص می توان رانندگان را نیز با چسباندن پوستری از این دهه در این کار عظیم فرهنگی دخیل کرد.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه نیز در این نشست با تاکید بر ضرورت تبیین جایگاه ولایت در جامعه، ولایت فقیه را رکن جدایی ناپذیر انقلاب و حکومت اسلامی عنوان کرد و اقتدار، قدرت و پیش روندگی انقلاب اسلامی را به برکت وجود آن دانست.
حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه امروز هجمه اصلی حملات دشمن بر روی ولایت و امامت است، ولایت فقیه را استمرار رسالت پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) دانست و افزود: ولایت فقیه نعمتی عظیم و عطیه ای الهی است و هر کس از خط و خطوط ترسیمی ولایت خود را کنار کشد، شکست دنیوی و عذاب اخروی را متحمل خواهد شد.
شهرستان میانه با 190 هزار نفر جمعیت در فاصله 165کیلومتری جنوب شرقی تبریز واقع است.
7231/3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.