به گزارش ایرنا، اختتامیه جشنواره 'راه و چاه' سه شنبه شب در تالار استاد صیامی مجتمع فرهنگی سینمایی 22 بهمن تبریز برگزار شد.
در رشته موسیقی عاشقی این جشنواره، عاشیق عبدالعلی اسکندری و عاشیق علی اصغر پورمرادیان به صورت مشترک رتبه اول، عاشیق عیوض عبادپور و عاشیق الیاس قاسم پور رتبه دوم و عاشیق ارسلان دوستی و عاشیق حسن بابائی نیز رتبه سوم را کسب کردند و سخاوت زارعی شایسته تقدیر شناخته شد.
در رشته فیلم کوتاه این جشنواره نیز رتبه اول به فیلم 'مرداب' به کارگردانی حسین شایقی، رتبه دوم به فیلم 'منظر پریده رنگ تپه­ها' به کارگردانی سیدوحید حسینی نامی و رتبه سوم به فیلم 'دومانلی یول' به کارگردانی لعیا میرنصیری رسید.
در رشته نقاشی هیچ کدام از اثرها رتبه های اول، دوم و سوم را کسب نکردند و آثار علیرضا حسینی صدر، احمدرضا قائم امیری، امینه احمدی، آیدا سلامی، زهرا اسد نسب، سولماز وظیفه آباد، فاطمه ملک محمدپور، مهین علیوند کامرانی و پریسا شفائی شایسته تقدیر شناخته شدند.
در رشته مجسمه سازی جشنواره 'راه و چاه' نیز آثار امید فطوره چی، حسین فلاح عدل، شاهرخ رضازاد و رامین ایرانی شایسته تقدیر شناخته شدند.
به گزارش ایرنا، در رشته نقاشی دانش آموزی جشنواره 'راه و چاه'، آثار هلیا سخا، رها روئین تن، پارسا امیرفرهنگی، لاوین حسین زاده اسکوئی و متین اشکی به عنوان برگزیده معرفی شدند.
در رشته عکاسی نیز مینا نوعی رتبه اول، میترا اختیاری رتبه دوم و مجید فرهمندی رتبه سوم را به دست آوردند.
در رشته کاریکاتور، رتبه اول به عاطفه یاریان، رتبه دوم به میترا آزادی و رتبه سوم به نغمه خطیب شهیدی رسید و آثار الناز تیزچنگ، مهرناز باقر حسین اوغلی، عطا رسول زاده، حسنیه اکبری کامران، سمانه امامی، حسین عبدالهی عدلی و فرناز نوایی به عنوان برگزیده معرفی شد.
در رشته کاریکاتور خردسال آثار هیچ کدام از شرکت کنندگان حایز رتبه های اول، دوم و سوم نشد و آثار هلن رشید زاده، کارینا صریرا، امیر علی نقشه گران، اسراء جورابچی، ملیسا سلیمی و ستایش معجزاتی برگزیده شدند.
رتبه اول رشته موسیقی آذربایجانی جشنواره 'راه و چاه' به قطعه ' ای جوانلار آماندی ' با آهنگسازی و تنظیم شاهرخ پناهی فرد، رتبه دوم موسیقی ایرانی به قطعه ' وسوسه' با آهنگسازی و تنظیم محمد حسین درابلو و رتبه سوم به قطعه 'باز خواهم گشت' با آهنگسازی و تنظیم داود غفاری زاده رسید.
در رشته موسیقی روز جشنواره نیز قطعه ' دومانلی رویا ' به آهنگسازی و تنظیم بیژن شیخ باقری رتبه اول را کسب کرد و قطعه ' دومانلی رویا ' با خوانندگی جناب آقای صمد رحیم زاده شایسته تقدیر شناخته شدند.
در رشته شعر ترکی جشنواره 'راه و چاه' نیز رتبه اول به بهنام شاه نعمتی، رتبه دوم مهدیه داداشی رستمی و رتبه سوم به امین عرب زاده رسید.
در رشته شعر فارسی نیز ثریا خلیق، رتبه اول، جعفر پوررضوی، رتبه دوم و ابراهیم قبله آرباطان و آرش توفیقی به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.