معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این‌که آذربایجان‌شرقی از بهترین استان‌ها در حوزه جوانان است، اظهار کرد: این استان سرآمد و الگویی برای سایر استان‌ها در این زمینه است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، محمدمهدی تندگویان در آیین افتتاح رسمی برنامه‌های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان استان با بیان این‌که جوانان آذربایجان‌شرقی جزو بهترین جوانان کشور هستند، تاکید کرد: جوانان این استان غیرتمندانه برنامه‌های خوبی را در کشور پیاده می‌کنند که دولت نمی‌تواند بسیاری از این برنامه‌ها را حتی حمایت کند.
وی با اشاره به این‌که غنی‌سازی اوقات فراغت از جمله رسالت‌های ما در وزارت ورزش و جوانان است، افزود: در این راستا در تلاش هستیم تا با همکاری دیگر نهادها بتوانیم فرصت‌های خوبی را برای جوانان و نوجوانان ایجاد کنیم تا بتوانند بصورت هدفمند از اوقات فراغت خود استفاده کنند.
وی با اشاره به رشادت‌های مجاهدان در هشت سال دفاع مقدس نیز گفت: نباید فراموش کنیم در کشوری زندگی کنیم که جوانان و نواجوانانش، اوقات فراغت خود را طی هشت سال در سنگرها با زیارت عاشورا و پر کردن خشاب اسحله برای عملیات‌ها گذراندند. امروز اگر دقیقه‌ای از عمرمان را به بطالت بگذارانیم، مدیون شهدا هستیم.
تندگویان با تاکید بر اهمیت پر کردن اوقات فراغت با برنامه‌های پرمحتوا، تشریح کرد: به بحث اوقات فراغت  اهمیت می‌دهیم تا به بطالت گذرانده نشود و حتی اگر دولت در این راستا کوتاهی کند، باید خانواده‌ها تلاش کرده و کمک کنند.
وی در ادامه برای جوانان استان آرزوی موفقیت کرد و گفت: امید است استان آذربایجان‌شرقی همواره سربلندانه در مسیر برنامه‌هایش حرکت کند.
گفتنی است، در پایان همایش از کانون‌ها و سازمان‌های مردم نهاد برتر و کارشناسانان تجلیل به عمل آمده و همچنین تفاهم‌نامه‌ی همکاری بین معاونت فرهنگی شهرداری تبریز و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در امر غنی‌سازی اوقات فراغت مبادله شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.