مهاجم تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز گفت: وضعیت تیمداری باشگاه گسترش فولاد در لیگ برتر اصلا‌ مشخص نبوده و حتی مدیریت باشگاه هم جواب تماس بازیکنان تیم را نمی‌دهد.

پیمان بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره آخرین وضعیت باشگاه گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: متاسفانه چندان وضعیت مناسبی نداریم و تکلیف اکثر بازیکنان و حتی خود تیم مشخص نیست.

وی ادامه داد: وضعیت تیمداری باشگاه گسترش فولاد در لیگ برتر فوتبال اصلا‌ مشخص نبوده و حتی مدیریت باشگاه هم جواب تماس بازیکنان تیم را نمی‌دهد.

مهاجم گسترش‌فولاد افزود: در حال حاضر با باشگاه قرارداد دارم و بازیکن آزاد نیستم اما ۴ باشگاه لیگ‌برتری دنبال جذب من هستند که متاسفانه مدیریت باشگاه پاسخگوی نامه‌نگاری سایر تیم‌ها نیست.

بابایی گفت: اولویت اول من گسترش فولاد است اما بازیکنان سردرگم هستند. از طرفی دیگر مدیرعامل باشگاه شماره همراه من و چندین بازیکن دیگر را در لیست سیاه قرار داده که نمی‌توانیم با مدیریت صحبت کنیم.

وی در‌ پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: بسیاری از تیم‌ها تمریناتشان را شروع کردند اما کماکان وضعیت تمرینی گسترش فولاد مشخص نیست. تعدادی از بازیکنان هم رضایت‌نامه خود را گرفته و از تیم جدا شدند که با این شرایط تیم‌داری در لیگ برتر خیلی سخت می‌شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.