به گزارش ایرنا، عادل اصغرپور روز شنبه در دیدار با روسای اتحادیه های صنفی عجب شیر افزود: اصناف نشان دادند که توانایی بالایی در اجرای امور واگذار شده دارند و همواره در راستای تحقق اهداف نظام گام برداشته اند.
وی نقش اصناف را در تحقق منویات مقام معظم رهبری بسیار تاثیر گذار دانست و گفت: تعامل با سرمایه گذاران و حمایت از آنها لازمه تحقق شعار سال بوده و از ملزومات رشد و توسعه اقتصادی است که یقینا نقش اصناف و مجامع امور صنفی در این مورد انکار ناپذیر است.
وی با اشاره به نقش اصناف و بازاریان در شکل گیری انقلاب اسلامی، بیان کرد: اصناف و بازاریان چه در پیروزی انقلاب اسلامی و چه در دوران دفاع مقدس و بعد از آن به خوبی درخشیدند و بسیاری از شهدا و ایثارگران کشورمان از این قشر هستند.
اصغرپور با قدردانی از تلاش های اصناف در خدمات رسانی به جامعه و مردم اظهار کرد: حل مشکلات کسبه، اصناف و اتحادیه های مختلف با مشارکت و همفکری همه مجموعه ها و با قوت پیگیری می شود.
دو هزار275 واحد صنفی دارای پروانه کسب در قالب 16 اتحادیه و عضویت یک هزار و 967 مرد و 308 نفر زن در عجب شیر فعالیت می کنند.
این شهرستان با 738 کیلومترمربع و حدود 71 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.