"جهان پور کوزه کنانی" ، خبر برکناریش از شهرداری آذرشهر را تکذیب کرد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، پیش از این در فضای مجازی خبری مبنی بر این‌که "شورای شهر آذرشهر در جلسه فوق العاده روز چهارشنبه به دلیل عدم احراز بخش هایی از قانون شرایط تصدی پست شهردار، با اکثریت آرا پایان خدمت آقای جهانپور کوزه کنانی از سمت شهرداری تصویب نمودند" انتشار یافته بود که شهردار شهرستان آذرشهر در گفت‌وگو با ایسنا این خبر را تکذیب کرد. 
جلیل جهان پور کوزه کنانی در واکنش به این خبر، اظهار کرد: بنده در جریان آن چه در فضای مجازی منتشر شده است، نیستم وآن چه در مورد این جانب گفته می شود، تکذیب می کنم.  
وی ادامه داد: بنده از بیست و یکم آبان ماه سال گذشته به عنوان شهردار آذرشهر انتخاب شده و تاکنون نامه ای مبنی بر لغو شهردار بودنم از سوی مراجع قانونی دریافت نکردم.  
وی با بیان این‌که در حال حاضر در حال اجرای نیمه دوم برنامه های عمرانی شهرستان آذرشهر هستیم، افزود: میدان دواب شهرستان آذرشهر که حدود سه هکتار بوده به منطقه 40 هکتاری انتقال یافته و فرصتی برای احداث کشتارگاه فراهم شده است، بازگشایی خیابان 30متری و الحاق به کمربندی 30 متری قدیمی و از سوی دیگر آسفالت و لکه گری تمام خیابان ها، خط کشی معابر به صورت مدرن و احداث جاده بحران در پدافند غیر عامل به طول 1800 متر و احداث محلی برای تفریح از جمله برنامه های اولویت دار شهردرای آذرشهر است که با جدیت دنبال می‌شود.           
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.