شهردار منطقه۹ تبریز از اجرای عملیات کفسازی معابر سطح منطقه در چندین نقطه به صورت همزمان با اعتباری بالغ بر ۵.۵ میلیارد ریال خبر داد .
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، بهرام نسیانی در این خصوص اظهار کرد: چندین پروژه ی کفسازی پیاده روهای سطح منطقه، به منظور بهسازی، اصلاح و ساماندهی این معابر، توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه و پیمانکاران عمرانی درحال اجراست.  
مس افزود:  پروژه ی کف سازی این معابر در حدود ۲۵۰۰ متر اجرا می‌شود که از مهمترین آنها می توان به عملیات کف سازی در بلوار شهدای غواص، حدفاصل ورودی ۱و۲ دانشگاه تبریز و همچنین حد فاصل تونل های دوقلو تا رمپ شبدری اشاره کرد .  
نسیانی مجموعه اقدامات انجام شده در این پروژه را شامل خاکبرداری، برچیدن جداول، اجرای بتن با عیار ۱۵۰-۲۰۰-۲۵۰، کمپکت، مخلوط ریزی، نصب جداول بتن ساخته، تهیه و پخش شفته آهک، نصب کفپوش، اصلاح اطراف درختان و ایجاد و ساماندهی مسیر دوچرخه سواری عنوان کرد. وی هدف از اجرای این پروژه ها را ارتقای کیفیت معابر و مناسب سازی پیاده روها به منظور تسهیل در عبور و مرور عابرین عنوان کرد و افزود: رضایتمندی شهروندان و آرامش خاطر آنها در بهره برداری از پروژه های عمرانی، همواره مشوق ماست.
 
 
 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.