سرپرست اداره فنی و طراحی پارک‌های تبریز از اجرای عملیات مرمت سنگفرش اطراف استخر و تعمیرات اساسی آبنماهای پارک ائل‌گلی خبر داد.
 
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، حسین حسین‌پور با اعلام این خبر اظهار کرد: طی این اقدام مرمت سنگفرش اطراف استخر ائل گلی به مساحت هشت هزارو 600 متر مربع آغاز شده است.
 
 
حسین پور در ادامه از اجرای تعمیرات اساسی آبنماهای این پارک بزرگ خبر داد و افزود: راه‌اندازی آبنماهای پارک ائل گلی یکی از مطالبات شهروندان بود که جهت رضایت حداکثری در بین عموم گردشگران انجام می‌شود.
 
 
وی ادامه داد: با نزدیک شدن به روزهای گردشگری تبریز و تاکید ویژه مدیرعامل سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز جهت آماده سازی هر چه بهتر پارکها و فضاهای سبز شهر، در صدد مهیا کردن تمام امکانات جهت رفاه حال شهروندان و گردشگران هستیم.
 
 
سرپرست اداره فنی و طراحی پارکهای تبریز با اشاره به اینکه هم اکنون این اقدامات با جدیت هر چه بیشتر در حال انجام است، تشریح کرد: اصلاح و مرمت مسیر پیاده‌روی، پله‌ها، لکه‌گیری آسفالت و سایر اقدامات فنی و عمرانی مربوط به تفرجگاه بزرگ ائل گلی در دستور کار قرار گرفته است.
 
 
حسین پور یادآور شد: پارک ائل گلی یکی از شاخص‌ترین نقاط گردشگری تبریز بوده که هر ساله میزبان خیل عظیمی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است؛ از این‌رو آماده سازی سریع و اصولی این تفرجگاه جهت میزبانی از موسم گردشگری تبریز اهمیت بسیاری دارد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.