معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از استقرار میز خدمت حضوری در استانداری خبر داد .

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جلسه کارگروه توسعه مدیریت استانداری آذربایجان شرقی، با تأکید بر تسهیل فرایندهای موردنیاز مردم در مراجعه به ادارات و سازمان‌ها اظهار کرد: با توجه به احصای 112 خدمت قابل‌اجرا در بخش میز خدمت حضوری طی روزهای آتی این میز با ارائه 37 خدمت به مردم عزیز استان ارائه می‌شود .     وی ادامه داد: پیش‌ازاین میز خدمت در قالب حقوق شهروندی پیگیری می‌شد اما با استقرار میز خدمت حضوری بخشی از خدمات به‌صورت صفر تا صد در این بخش انجام خواهد شد .     جهانگیری، برقراری ارتباط دوسویه با مردم را ضروری دانست و گفت: ما باید بتوانیم خدمات موردنیاز مردم را در کمترین زمان ممکن و به بهترین شیوه به آن‌ها ارائه کنیم .     وی از به‌کارگیری کارشناسان باتجربه استانداری در این بخش خبر داد و افزود: تلاش ما حضور کارشناسان باتجربه و توانمند در این بخش است تا با تسلط بر بخش‌های تخصصی بتوانند به شکل احسن به ارائه خدمات اقدام کنند .     معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، توجه به تعالی سازمانی را مورد تأکید قرارداد و گفت: خوشبختانه در راستای توسعه مدیریت کیفیت اقدامات ارزشمندی از سوی دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری انجام‌شده است و امیدواریم بتوانیم این روند را در دیگر بخش‌های نیز تسری دهیم .     وی با اشاره به‌ضرورت رصد برنامه‌های کارگروه‌های تخصصی در سطح استان در راستای خدمت‌رسانی به‌موقع به شهروندان گفت: انتظار داریم کارگروه‌های تخصصی ضمن تدوین برنامه مدون یک‌ساله با زمان بندی مشخص و دقیق تشکیل و نتایج عملکردشان به‌موقع ارائه شود .           
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.