رضا مهاجری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: تمرینات آغاز فصل تیم تراکتورسازی از روز گذشته در زمین چمن و کمپ باشگاه شروع شد و پس از حضور جان توشاک در تبریز ، این تمرینات شکل جدی تر به خود می گیرد.
وی زمان حضور توشاک در تبریز را سوم تیرماه اعلام کرد و اظهار داشت: پس از حضور این سرمربی ولزی و انجام 10 روز تمرین در تبریز، بلافاصله اعضای تیم برای برپایی اردویی دو هفته ای عازم ترکیه می شوند تا از 13 تا 27 تیر ماه در این کشور تمرینات خود را دنبال کنند.
مهاجری با بیان اینکه تراکتورسازی تیم بزرگی است و سال گذشته به هر دلیلی در جایگاه واقعی خود نبود، افزود: اما امسال با مالکیت آقای زنوزی قصد داریم مدعی جدی قهرمانی باشیم.
وی با اشاره به اینکه هنوز بستن تیم تراکتورسازی برای لیگ هفدهم به پایان نرسیده است، گفت: تاکنون تعداد پنج بازیکن جدید جذب کرده ایم و برای حضور در لیگ به هفت تا هشت بازیکن دیگر نیاز داریم تا ترکیب تیم را نهایی کنیم.
مهاجری ادامه داد: سال گذشته تراکتورسازی تماشاگران بی شمارش را از دست داد که امیدوارم امسال به ‌گونه ‌ای عمل کنیم که پرشورها به ورزشگاه ها بازگردند و در این مسیر باید ابتدا برای اعتبار و‌ عزت خود و سپس در حد و اندازه‌های نام بزرگ تراکتورسازی ظاهر شویم.
وی با اشاره به اینکه بازیکن نقش اساسی در موفقیت هر تیمی دارد، یادآور شد: بازیکن باید موفقیت را خودش بخواهد و بداند تراکتور یک باشگاه حرفه‌ ای است و باید بازیکن خود را به شخصیت این تیم برساند.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز لیگ برتر هجدهم را با واگذاری به بخش خصوصی و پوست اندازی در ساختار تشکیلاتی، کادرفنی و بازیکنان، فصل نوینی را در تاریخ بیش از 50 ساله خود سپری خواهد کرد.
این تیم فصل گذشته با قرار گرفتن در رده دهم جدول رده بندی بدترین نتایج تاریخ حضور خود در لیگ برتر را کسب کرد.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.