دوومیدانی‌کاران آذربایجان‌شرقی در مسابقات قهرمانی کشور به 5 مدال دست یافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور به مدت 2 روز در شهر مشهد برگزار شد و تیم آذربایجان‌شرقی با کسب 1 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز در رده نهم کشور قرار گرفت.

 تیم ۴ در ۴۰۰ متر امدادی آذربایجان‌شرقی قهرمان مسابقات کشور و تنها مدال طلای آذربایجان‌شرقی در بخش تیمی به دست آمده و تیم ۴ در ۴۰۰ متر امدادی این استان با زمان 3 دقیقه و 16 ثانیه و 78 صدم ثانیه به مقام قهرمانی کشور دست یافت.

در 400 متر با مانع مهدی پیرجهان از آذربایجان‌شرقی با 56 ثانیه و 65 صدم ثانیه در رده دوم قرار گرفته و به مدال نقره دست یافت همچنین در 400 متر هم میلاد ناصح‌جهانی با 48 ثانیه و 10 صدم ثانیه به مدال برنز دست یافت.

در پرتاب دیسک سجاد پیرآیقرچمن با 56 متر و 17 سانتی‌متر دومین مدال نقره آذربایجان‌شرقی را به دست آورد.

در 200 متر هم سجاد هاشمی دونده ملی پوش کشور از آذربایجان‌شرقی با 21 ثانیه و 53 صدم ثانیه به مدال برنز دست یافت.

هاشمی که سابقه حضور در المپیک ریو را در کارنامه دارد، یکی از امیدهای آذربایجان‌شرقی برای کسب سهمیه در بازی‌های آسیایی جاکارتا بوده و در این مسابقات نتوانست حد نصاب ورودی را کسب کند.

گفتنی است:مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور با حضور 200 دونده از سراسر کشور در مشهد برگزار شد که در پایان تیم استان قم به مقام قهرمانی دست یافته و تیم‌های فارس و کرمانشاه دوم و سوم شدند و آذربایجان‌شرقی با یک طلا، 2 نقره  2 برنز در مکان نهم قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.