پیشکسوتان تنیس کشور، در تبریز رودرروی هم می‌ایستند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان ‌شرقی، مسابقات تنیس ITF پیشکسوتان با حضور 41 تنیسور در رده های سنی 35 تا 65 سال به مدت 4 روز از 28تا31 خردادماه در مجموعه ورزشی شیخ محمد خیابانی تبریز در حال برگزاری است.
 
این مسابقات از استاندارد بین‌المللی مسابقات تنیس جهان بهره می‌برد.
 
در این مسابقات که به صورت انفرادی و دوبل برگزار می شود، سه نفر بانوی تنیسور در رده سنی 35 سال و 38 نفر در بخش آقایان به رقابت می‌پردازند.
 
مسن ترین بازیکن شرکت کننده در این مسابقات با 82 سال سن با حریفان خود به رقابت می‌پردازد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.