مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: با راه‌اندازی میز خدمت، پروسه‌ی واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران طی یک روز کاری انجام می‌شود؛ به طوری که سرمایه‌گذاران می‌توانند تمامی اقدامات لازم برای دریافت انشعابات واحدهای خود را طی ۲۵ دقیقه انجام دهند. 
 به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی،  موسی نیرومند در آیین راه‌اندازی میز خدمت شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی، با اشاره به حذف فرآیندهای متعدد جهت واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در میز خدمت، گفت: در میز خدمت  ۲۳ امضا از فرآیند واگذاری زمین به متقاضیان حذف شده است. 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی با بیان این‌که تمامی واحدها از جمله مالی، حقوقی،  فنی و محیط زیست در میز خدمت مستقر هستند، افزود: در میز خدمت برای تمامی فرآیندها، مدت زمان مشخصی تعیین شده و درخواست متقاضیان به ثبت می‌رسد. 
 وی افزود: سال ۹۶، تمامی موافقت‌های مبادله شده‌ی شرکت شهرک‌های صنعتی ۵۰ میلیارد تومان بوده که نسبت به سال ۹۵ ، ۸۸ درصد رشد یافته است و سال ۹۶ در  تخصیص اعتبارات نسبت به سال ۹۵،   ۲۲۸ درصدی رشد داشته‌ایم. 
 نیرومند با بیان این‌که طبق مدیریت صحیح،  شرکت شهرک صنعتی در بین استان‌ها رتبه‌ی اول را در هزینه‌های عملیاتی کسب کرده است، گفت:  ۷۴ درصد بودجه‌ی شرکت صرف هزینه‌های عملیاتی شده است. 
 وی با بیان این‌که تاکنون توانسته‌ایم شهرک آیت الله هاشمی رفسنجانی را تا ۸۰ درصد توسعه دهیم، گفت: توسعه شهرک صنعتی شهید سلیمی را تا ۴۸۰ هکتار آغاز کرده و اکنون نیز ۱۰۰ هکتار آن آماده‌ی واگذاری است. 
 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی بیان کرد: با همکاری دستگاه قضایی توسعه‌ی شهرک عالی نسب را آغاز کرده و مشکل زیست محیطی شهرک سرمایه گذاری خارجی، عالی نسب و شهرک صنعتی تبریز چهار با همکاری سازمان صنایع کوچک رفع شد. 
 وی با بیان این‌که در سفر ریاست جمهوری برای اولین بار شهر صنعتی تبریز به وسعت 1000 هکتار تصوب شد، افزود: مقرر شده عملیات شهر صنعتی تبریز از محل اراضی ملی اجرایی شود.    نیرومند در بخش دیگر سخنان با بیان این‌که از 2330 واحد در شهرک‌های صنعتی استان بهره برداری می‌شود، اظهار کرد: 56 هزار نفر در واحدهای به بهره‌برداری رسیده در داخل شهرک‌های صنعتی استان فعالیت دارند و یک هزار و ۴۵۲ واحد به تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب متصل شده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.