نماینده مردم اهر، هریس و ارسباران ضمن تشکر از دولت در خصوص امهال وام به زلزله‌زدگان اهر و هریس، از دولت خواست که این موضوع سریعا اجرایی شود.
به گزارش ایسنا، بیت‌الله عبداللهی در تذکر شفاهی جلسه علنی روز گذشته مجلس گفت: از رییس‌جمهور و هیات دولت به خاطر امهال وام به زلزله‌دگان اهر و هریس تشکر می‌کنم، امیدوارم سریعا این موضوع اجرایی شود تا مردم ما از قطع یارانه، عدم دریافت وام و تسهیلات بانکی نجات پیدا کنند. بانک‌ها پیش از این با آبروی زلزله زدگان اهر و ارسباران بازی نکنند.
وی در تذکری به وزیر ورزش و جوانان، ‌گفت: آقای وزیر چرا علیرغم دستوری که در خصوص پروژه ورزشگاه اهر داده بودید که قرار بود این ورزشگاه بزرگ تا سال ۹۷ تکمیل شود، این دستور عملی نمی‌شود.
عبداللهی در تذکری به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، گفت: آقای ربیعی در دیدارتان قول دادید که بحث ایجاد درمانگاه تامین اجتماعی در هریس حل شود اما حل نشد.
وی در تذکری به وزیر نیرو، گفت: تذکر من در خصوص محدودیت آب در شهرستان هریس به علت قرار گرفتن در حوزه دریاچه ارومیه است، آیا در قبال این محدودیت که حتی کم مانده آب شرب مردم را از آنها بگیرید، چه امتیازات و امکاناتی به مردم شهرستان داده‌اید؟
نماینده مردم اهر و هریس در تذکری به وزیر نیرو، گفت: در خصوص نیمه تمام رها کردن سد ایثار اهر چرا ناله مردم را نمی‌شنوید؟ چرا پروژه‌ای را که پیشرفت فیزیکی داشته، تحت عنوان نداشتن اعتبار ناقص گذاشتید؟
عبداللهی در تذکری به وزیر علوم، بیان کرد: این تذکر در خصوص تعطیلی دانشکده فرش هریس و بی‌توجهی دانشگاه هنر اسلامی تبریز است.
وی در پایان خطاب به وزیر کشاورزی در خصوص کم توجهی به دامداری سنتی تذکر داد.
انتهای پیام
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.